Spiegels

MCA

Lid
Voor mijn O3 FL zoek ik (Emuk) caravanspiegels. Maar zijn de facelift spiegelhuizen hetzelfde als de pre-facelift spiegelhuizen?
 

Bakkertje

Forumguru
Ik zou geneigd zijn om te zeggen dat ze identiek zijn:
upload_2017-9-7_17-33-25.png

Links O3, rechts O3FL

Uiteraard kunnen hier geen rechten aan ontleend worden
 

Dixon

Actief lid
Verklaar je nader @hemi24 ? Ik had die Milenco's. Vond ik dramatisch, trillen echt enorm. Reed een keer in de GTE van me broer met Emuk. Dat was een verademing t.o.v. de Milenco's.

Kortom Emuk besteld. Nog steeds erg tevreden mee.
 

hemi24

Forumguru
Als je jaren met een auto wilt rijden kun je voor Emuks gaan, maar Repusels zijn universeler en bevallen de meesten uitstekend.

Van de Milenco's snap ik persoonlijk niet dat mensen er überhaupt mee durven rijden..!
Eenzijdig klemmende rotzooi...
 

Bakkertje

Forumguru
Ik gebruik de repusels inderdaad en bevallen prima. Ze komen ook ver genoeg naar buiten om achter de caravan te kunnen kijken.
Vaak zie ik mensen rijden met spiegels waarbij het glas van de extra spiegel in het verlengde zit van de gewone spiegel, dat zou in mijn geval niet afdoende zijn.
 

rouwehand

Senior Member
Als je jaren met een auto wilt rijden kun je voor Emuks gaan, maar Repusels zijn universeler en bevallen de meesten uitstekend.

Van de Milenco's snap ik persoonlijk niet dat mensen er überhaupt mee durven rijden..!
Eenzijdig klemmende rotzooi...
Deze zomer voor het eerst bijna 2.000 km met Milenco's gereden en geen problemen en/of veel trillingen. Wellicht hangt het ervan af hoe je ze monteert (tussen afstand van de klemvoetjes / op welke positie je de spiegels van de auto monteert, ver naar buiten- of naar binnen t.o.v. je autospiegel)

Anyway ieder zijn/haar voorkeur en ervaringen.
 

Canon-Eye

Forumguru
De Milenco's voldoen voor mij prima.
Maar ja, ik kom dan ook bij lange na niet aan de 130 in Frankrijk - mijn standaardsnelheid op de snelweg ligt rond de 86 gps-km/u met soms kortstondig een uitschieter naar de 95-100 om "even" in te halen. Ik kan me wel voorstellen dat de exponentieel toenemende winddruk bij hogere snelheden van invloed is.
 
Bovenaan Onderaan