Spiegelkap Fabia 2 FL vervangen

Cordoba

Forumguru
Overigens, als je knippers in de spiegels maakt, moet je de knippers in de spatborden afkoppelen. Wettelijk is het niet toegestaan dubbele knippers op de flanken te hebben (en dat heb je dus bij spatbord- én spiegelknippers), is volgens mij ook reden voor APK afkeur.
 

passatboy

Forumguru
Overigens, als je knippers in de spiegels maakt, moet je de knippers in de spatborden afkoppelen. Wettelijk is het niet toegestaan dubbele knippers op de flanken te hebben (en dat heb je dus bij spatbord- én spiegelknippers), is volgens mij ook reden voor APK afkeur.
heb ik al aan gedacht er bestaan van die mooie skoda logos die daar perfect in passen op de plaats van de knippers in de spatborden, die wet geld hier ook in belgie
 

Cordoba

Forumguru
Ik had even niet door dat ik met een Vlaming te maken heb, maar wat dat betreft geeft Europa wel verbetering (meer gelijke verkeersregels). Andere optie misschien de knippers in de spatborden met de standlichten schakelen, zodat het een contour/breedte verlichting wordt? Ik weet niet zeker of dit voor een gewone personenauto is toegestaan, of dat je een minimale lengte of breedte voor zoiets moet hebben.
 

Chatslet

Forumguru
Lijkt zo op het eerste gezicht inderdaad te passen. In plaats van de onderste kap als ik het goed heb. Ik ben erg benieuwd.
 
Bovenaan Onderaan