Specificaties of fotos verlichting superskoda

heeft iemand ook fotos of specificaties van de ahteruitrijverlichting van superskoda???

en hoe laten jullie de bestellingen versturen airmail gls airmail is gratis meende ik en met gls 20 euro!
mvg

ertromp

Forumguru
Ik heb in mijn auto deze week de led achteruitrijlampen van Superskoda gemonteerd in mijn Octavia 2 en in 1 woord ze zijn super!!!

Ik heb de lampen gewoon gratis laten versturen. De lampjes zaten in een folie envelop die weer op z'n beurt in een doosje zat en dat doosje was weer in een envelop verpakt. Binnen 3 dagen was m'n bestelling er en alles was heel.
Niet geheel onbelangrijk: geen foutmelding op de can bus

Specificaties hier:

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-04-12-MEGA-POWER-LED-reverse-bulb-system-KI-R

EdK

Forumguru
Het blijft afzetterij evenals led voor thuis.

Afzetterij........?

Ja zo zou je het kunnen noemen, kunt het ook marktwerking noemen.

Vloegel toen de eerste spaarlampen uitkwamen in model jampot waren die dingen ook niet te betalen.
En toen de markt verzadigd raakte en er steeds kleinere modellen uitkwamen werden ze betaalbaarder.

En minder vloegel kwam de halogeenlamp zijn intrede doen in de woning en waren die krengen ook bijna onbetaalbaar en nu koop je die ook voor een schijntje.

En nu hebben we de hype ledverlichting, en betaal je een godsvermogen voor die dingen.
En ja over enkele jaren is de hype er af en worden ze ook overal betaalbaar.

Maar ondanks dat de leds nog relatief duur worden aangeboden is er veel kaf onder het koren
Maw er is veel bagger look a like te koop voor weinig, maar tsja die halen echt de 20K aan branduren niet hoor.

Maar er is hier op forum een iemand die er in handeld ( zoek en gij zult hem vinden ) en die kan soms leveren voor echt leuke prijzen en ook nog de betere kwaliteit.

Dus afzetterij is een groot woord, het is het nadeel van deze economie die winsten wil maken.

Wel in de juiste context lezen.

IK zeg niet dat ik ze niet wil kopen, sterker nog ik gebruik ook led en nee geen Chinese troep hoewel de goede ook gewoon in China geproduceerd worden
Ik bedoel dus gewoon, de prijzen gaan nergens over.

Overigens heb ik zogenaamde kwaliteitsled (10 euro per stuk) in mijn knipperlichten zitten. 1 daarvan geeft altijd een storing als ik me contact omdraai, bij het licht aanzetten is de storing weer weg.

@EdK, je hebt gelijk
Tja: je hoeft het niet te kopen hoor! :banghead:

Gelukkig heeft een ieder daar zelf keuze in.
En je kunt altijd van die chinese leds van Ebay proberen.
Die hebben bijna de prijs van een gloeilamp maar veelal niet Canbus geschikt. En kwalitatief?

he ertromp heb je ook een foto van je achteruitrijverlichting in het donker dat we een beetje het idee krijgen van de hoeveelheid licht die eruit komt?
Had afgelopen weekend namelijk 2 led lampen gehaald maar die vielen me zwaar tegen maar kon ik gellukig weer terugbrengen!!

dirkkroneman

Forumguru
Haha ik heb ze ook sinds een maandje ongeveer, ze zijn echt fijntjes! :) Alleen heel af en toe storen ze.. Gelukkig al een poosje geen last meer van. Blijft gevoelig spul ;)

CDK

Forumguru
Over wat voor storing hebben we het dan @dirkkroneman ? Knipperen of helemaal niet branden? Canbus storing? Indien het het laatste is, kan dat kloppen, een 'canbus proof' lamp zal in de ene auto geen en in de andere wel een storing geven, afhankelijk van de gevoeligheid

dirkkroneman

Forumguru
Knipperen (hoorde ik van een collega die achter mij stond), en in het begin idd een enkele keer helemaal niks doen. Maar zoals ik al aangaf, de laatste weken al helemaal geen last meer van! :)

ertromp

Forumguru
Dat knipperen is normaal als je de auto start. Dat is het signaal van de koud/warm diagnose (lampencheck) die over de Canbus gaat als je de auto start. Moet weg zijn als de auto enige tijd (ca 30sec) draait.

Jee13

Forumguru
Ik heb ook leds in achteruitrij units (niet die van superskoda), standaard knipperenn ze bij starten van de auto 5x ivm de canbus check, verder nooit storing mee.

Deze lampen gaven in audi van mijn broer wel melding op BC dat er kapotte lamp in zat, mijn skod heeft er geen problemen mee

• Leuk
Waarderingen: CDK
lampies zijn besteld,hoelang duurde het bij jullie dat het er was?
word verzonden via de airmail!!

Bovenaan Onderaan