Speciale aanbieding voor bezoekers van de meeting.

nomad

Senior Member
Via Electronic4cars is het mogelijk om op de dag van de meeting voor een speciale prijs een Fiscon Basic of Basic+ carkit aan te schaffen en ter plekke in te laten bouwen. De prijs is nog niet bekend, maar het zal zeker een mooie aanbieding worden.
Daarnaast zal geheel tegen de verwachting in, het ook mogelijk zijn om op die dag alsnog de tv-vrijschakeling van de Columbus te laten activeren.

Gezien het drukke programma zal e.e.a. moeten plaatsvinden voor de meeting.

Ik wil door middel van deze mail even vantevoren de intresse peilen.

Je kunt je intresse alleen per PM of privebericht kenbaar maken ! Bij reactie verwachten we dan ook dat je daadwerkelijk aanwezig bent.

Algemene vragen kunnen hier in de thread, aanmeldingen alleen per PM !


En de prijzen:

TV-vrijschakeling 75 euro, in combinatie met Fiscon-inbouw 50 euro.
Fiscon Basic kost normaal 400 euro incl. inbouw en voor de Plus 450 incl. inbouw.
Nu 349 eur voor de Basic incl. inbouw en 399 voor de Plus incl. inbouw.
Daarnaast wordt alles ter plaatse ingebouwd en scheelt je dat dus ook nog een ritje naar het zuiden van het land.

Zie voor mijn ervaringen met de carkit en een review van de carkit hier: http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/viewtopic.php?t=14129
Ik heb getest met diverse toestellen en werkt probleemloos met Windows Mobile toestellen, iPhone 3G(s) en Android. Uiteraard ook met alle andere toestellen.
 

Rolle

Senior Member
Nomad,

Kan je even in het kort de verschillen en mogelijkheden van de 2 kits naast elkaar zetten?
Ik vind niet direct de info die ik zoek. (Waarschijnlijk niet hard genoeg of op de juiste plaats gezocht)
Ik heb eventueel wel interesse (als de prijs het toelaat)
 

Tallguy

Forumguru
De Basic Plus geldt voor de Columbus, de Basic kan op alle. Dat is vlgs mij kort door de bocht het verschil (los van de prijs :smirk: )
 

Tallguy

Forumguru
Dat laten ze beiden. Ik laat tzt in m'n nwe Yeti ook door Emiel een Basic zetten. Die communiceert met het MaxiDOT en de Bolero en m'n multi-functie stuurwiel.
 
Tv-vrijschakeling voor Columbus activeren ?
Is dit een VAGCOM instelling ofzo dan ? Zoja, wat houdt het in. Kun je dan dvd kijken tijdens het rijden ?
 

Melis

Lid
Ik begrijp het misschien verkeerd maar dit is alleen mogelijk met een Columbus. En waarschijnlijk niet mogelijk op een Yeti ambition met een Swing radio of zijn daar ook mogelijkheden voor. Want een carkit is natuurlijk wel makkelijk. Graag zie ik de mogelijkheden tegemoet wat voor een Yeti met swing radio mogelijk is.
 

nomad

Senior Member
@Ralph

Nee dit kan niet gedaan worden met VCDS, maar alleen met een speciale kabel. Anders had het al lang op de diverse websites gestaan :blush:

@Melis

Als er een maxidot in de Yeti zit, zou het moeten werken volgens mij.
 
Bovenaan Onderaan