Speakers links werken niet meer: zelf te fixen?

Me Zelf

Forumguru
Ik merkte deze week (pas) dat de speakers aan de linkerkant van m’n Citigo e IV niet meer werken. Als ik terugdenk dan is het (waarschijnlijk) begonnen toen de stoelverwarming, ook links, gerepareerd is. Mijn eerste ingeving is dan ook dat er waarschijnlijk een stekker is losgetrokken, al dan niet bewust en dat deze niet meer is vastgezet. Klinkt dit logisch en is er een plek waar ik ook nog eens makkelijk bij kan en waar de kans groot is dat dit zou gebeuren?
Of moet ik toch weer 2-3 maanden wachten tot ik bij de dealert terecht kan?
 

Tees

Donateur
Zitten er alleen speakers voor of ook achter? Bij speakers in de voordeur denk ik t eerste aan de bekabeling in de deur, die wil wel eens slecht zijn of de stekker niet goed aansluiten. Heb t zelf gehad dat de speakers in de bestuurdersdeur soms kraakten of niet werkten, na de stekker in de deur losgehaald te hebben en ingespoten met contactspray is t probleem niet meer teruggekomen.
 

EdK

Forumguru
Of moet ik toch weer 2-3 maanden wachten tot ik bij de dealert terecht kan?
Nou je moet naar die dealer rijden en geen afspraak maken !
En binnen vallen en even vertellen dat men hun werk niet goed uitgevoerd heeft en of ze het even oplossen terwijl jij een bak koffie neemt.
Maw de boel even overvallen en dan blijkt dat men vaak wel tijd heeft...
 

Me Zelf

Forumguru
Ik denk ook speakers achter, al kun je niet instellen of het geluid meer van achter of van voren moet komen, maar het zijn in ieder geval meer speakers dan in de meest basale uitvoering. Van die deur ga ik eens naar kijken, dank!
@EdK , helaas zelf ook niet de energie en tijd om om op de bonnefooi richting dealer te gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan