Speaker, muziek geluid verbeteren.

Helaas heb ik niet de Canton upgrade in SuberB 3 Sportline en luister ik wel graag goede en harde muziek in de auto.
Iemand ervaring om de geluidskwaliteit te verbeteren? Andere boxen oid?
Tnx.

Zeg maar niet "helaas" op het gebrek aan de Canton upgrade. Dit sluit menig aftermarket opties uit. Geïntegreerde hardware, zoals de DSP, gooien roet in het eten.

Je zou ACR Helmond eens kunnen benaderen, ondanks dat je uit Wassenaar komt.

Ik heb met hen zeer positieve ervaring.

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf alles behalve technisch dus heb wel een installateur nodig. Lees dat er verschillende opties/ mogelijkheden zijn. Woon zelf in west Nederland en caraudioBV zit redelijk in de buurt. Ik ga deze eens buurten denk ik.
Budget €1500 lijkt me redelijk wat te kunnen brengen.
Wat zijn je ideeen

Zeg maar niet "helaas" op het gebrek aan de Canton upgrade. Dit sluit menig aftermarket opties uit. (Geïnteresseerde hardware)

Je zou ACR Helmond eens kunnen benaderen, ondanks dat je uit Wassenaar komt.

Ik heb met hen zeer positieve ervaring.
Ja dat lees ik ook op internet. Is de SUB die gebruikt wordt niet voldoende dan?

Alleen een woofer plaatsen of speakers upgraden verpest vaak de balans in audio kwaliteit.

Audio configuratie is 1 ding. Setup afstellen een vak apart.

Je wilt, als je grotere speakers in de deuren laat plaatsen bijvoorbeeld, specifiek geluiddempend materiaal achter de panelen plaatsen en mogelijk andere kabels trekken met meer of minder weerstand

Alles netjes wegwerken en weer passend vereist inzicht en ervaring...en tijd. De meeste kosten gaan in arbeid zitten.

Bovenaan Onderaan