Spacers

rapiddo

Nieuw lid
Beste leden.

Sinds kort ben ik in het bezit van een Rapid Spaceback. Ik wil deze verlagen dmv een Eibach pro kit. Nu zit ik er aan te denken om spacers te monteren voor een mooier uiterlijk. Wat zal een mooie verdeling zijn in het aantal mm. Dacht zelf aan 10, 12 of 15 mm voor en 15 of 20 achter.
Advies is altijd welkom.
Alvast bedankt....
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Beste leden.

Sinds kort ben ik in het bezit van een Rapid Spaceback. Ik wil deze verlagen dmv een Eibach pro kit. Nu zit ik er aan te denken om spacers te monteren voor een mooier uiterlijk. Wat zal een mooie verdeling zijn in het aantal mm. Dacht zelf aan 10, 12 of 15 mm voor en 15 of 20 achter.
Advies is altijd welkom.
Alvast bedankt....


Dit hangt af van de wielen die geplaatst zijn. Een kleine stelregel is als volgt:

Pak een waterpas en zet die tegen de wang van de band aan. Meet dan de afstand tussen je waterpas en je wielkast rand. Daar kan je dan nog een paar mm af halen en je hebt de maximale spacer die met verlagingen geen problemen zullen opleveren. Ik heb helaas deze nog nooit voorzien van spacers anders had ik je maten kunnen geven maar bovenstaande is dan de ideale manier om erachter te komen.

Kan de verlaging alswel de spacers leveren en monteren indien gewenst
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

rapiddo

Nieuw lid
Bedankt voor je reactie @Antera

Ik ga even bekijken voor de maat van de spacers. Kan je mij alvast vertellen wat de kosten zijn voor de verlagingsveren incl monteren.

Alvast bedankt.
Gr Johan
 
Bovenaan Onderaan