Spacers O4+Becrux 19" (7,5j)

Heeft een van jullie ervaring met spacers op een (met KW V1 verlaagde) O4? Ik heb een set Becrux velgen besteld die er binnenkort onder gaan, en wil om het af te maken ook even iets de breedte in gaan. Ik heb alleen werkelijk waar geen idee waar ik goed aan doe kwa dikte en of er verder dingen zijn om op te letten.
De standaard opties zijn (bij H&R, die het kwa overzicht makkelijk maken) 10, 12 en 15 mm naar buiten, ik wil het niet te gek maken dus is dan 12 een veilige middenweg?

Tips zijn erg welkom, BVD!

Jessedew

Forumguru
Ik heb ze ook, zie je beetje hoe ze standaard in de wielmast zitten. Je komt met spacers er al snel buiten denk ik ?

Bijlagen

• 20260605_132907.jpg
    20260605_132907.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 7

Jessedew

Forumguru
1 cm moet overigens wel kunnen lijkt mij. 3cm mag qua apk norm dacht ik.

Bijlagen

• 20260605_132942.jpg
    20260605_132942.jpg
    719,1 KB · Weergaven: 5

Antera

Donateur
Je moet het volgende doen.

Waterpas pakken en die tegen je scherm aan zetten. Dan meten naar je wiel/band en haal daar 5mm vanaf dan heb je de maximale breedte en de veilige maat

Jessedew

Forumguru
handige tip. het scherm lijkt recht maar dat is die niet, dus als ik de waterpas wel recht (waterpas) hou, kom je op 21 mm 'vrije' ruimte, gemeten naar de band (want die steekt verder uit dan de velg zelf) Mijn 'gok' van 1 cm, komt aardig uit en 12mm is denk ik ook acceptabel.

Bedankt voor de input Jesse en Antera! Ik ga de velgen aanstaande vrijdag in ontvangst nemen en worden dan gelijk monteerd. Zal dat weekend even kijken hoe ze vallen. Klinkt alsof m'n aanname van 10/12 mm wel redelijk is.
Wordt vervolgd!

Bovenaan Onderaan