Spaceback rio red

Handige Harry

Forumguru
Nu zie ik wel een dikke wagen

a3ed9a13abc1449f8e15658ff4b10748.jpg

Cordoba

Forumguru
Fraaie bak, al laat de laatste foto wel duidelijk zien dat er veel ruimte is boven de achterwielen. Nog plannen om te verlagen?

bouwdirk

Senior Member
Fraaie bak, al laat de laatste foto wel duidelijk zien dat er veel ruimte is boven de achterwielen. Nog plannen om te verlagen?

neen is niet de bedoeling (familiewagen, 2 kids en een vrouwke dat rap nerveus is in den auto )
hetgeen ik wel wil aanpakken is de verlichting, de LED-day lights vind ik gewoon prachtig en als ik dit ook kan hebben voor de koplampen...

Noord26

Forumguru
Aaaii :nailbiting:, dat ligt toch hopelijk niet aan de bestuurder...:deuk:
Dat moet het wel zijn.

Ik beschouw mijzelf niet als een andere of betere rijder tov het overige verkeer. Maar krijg nog steeds wel eens complimentjes hoe soepel en/of zonder moeite het allemaal gaat als rijder.

'Verwijt' dit aan een tijdje chauffeur te zijn geweest voor een 'hoog geplaatst persoon bij defensie'. Waardoor het er in gebakken zit door de wensen van de passagier(s) en aanvullende rij cursussen. Vrouwlief onderstreept dit ook altijd door, als ze maar een beetje moe is, te gaan slapen op de stoel. Zelfs slapen achterop de motorfiets doet ze regelmatig. Alleen erg irritant als tijdens remmen telkens een helm tegen die van jezelf botst..

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan