Sound System

RPAR

Nieuw lid
Beste Forumleden,

Wie van jullie kan mij antwoord geven op de onderstaande vraag.
In mijn Superb viel me op dat ik in het linker portier een plaatje heb zitten met Sound System (waar ook geluid uit komt) terwijl er rechts geen plaatje zit (en ook geen geluid uit komt).
Mijn gevoel zegt dat dit niet klopt, immers is het een 10 speaker systeem en geen 9 speaker systeem.

Wie heeft hier antwoord op.

GR. Rene:623:

Monteurtje

Forumguru
Als een auto voorzien is van sound system. Dan moet op de beide deurbekledingen van de voorportieren een plaatje zitten. Met in het midden een extra speaker. Zou dan toch even langs de dealer gaan en vragen of ze het even willen nakijken en uitzoeken. Misschien als je met een lampje door het roostertje schijnt, kun je een speaker zien zitten of niet. Of er is een verkeerd deurpaneel gemonteerd in de fabriek.

SC 4*4

Nieuw lid
Dag Rene, ik heb net in m'n auto gecheckt, beide kanten hebben het plaatje met sound system en geluid! Er is bij jouw waarschijnlijk iets verkeerd gemonteerd.

Succes!

Erik.

RPAR

Nieuw lid
Vandaag bij de dealer geweest, er word een nieuw deurpaneel en speaker besteld.
Schijnt vaker voor te komen dat er iets ontbreekt na aflevering.

Stevens

Nieuw lid
Helemaal niet, is bij elk merk zo. Die wagens zouden door de dealer ook nog is extra gecontroleerd moeten worden, maar dat gebeurt dikwijls niet. In de fabriek wordt er gekeken of het koetswerk OK is, maar ik heb nog gehoord dat er zaken ontbraken of dat er opties minder of meer opstonden...ik denk dat ze enkel bij heel dure wagens zich een eindcontrole tot in elk detail kunnen permitteren.

Bovenaan Onderaan