Solisto MP3-speler...

Skody

Actief lid
Heb een en ander op de forums gelezen over de Solisto MP3-speler. Deze kan op de CD-wisselaar uitgang van bijvoorbeeld de Stream, Nexus en de Cruise worden aangesloten. Ik begreep dat de Solisto dan geheel de werking van de CD-wisselaar overneemt en zo'n 594 MP3-tjes kan spelen (maximaal), verdeelt over 6 CD's. Heb ik het goed begrepen dat je hiervoor op je USB-Stick (die je dus in de Solisto plugt), een zestal mappen / folders moet aanmaken met hierin de MP3's. Dus bijvoorbeeld CD1,CD2,CD3 etc... Hoor het graag van de gebruikers / kenners.
 
Ik heb zo'n Solisto en het werkt prima. Inderdaad even een kwestie van 6 mappen aanmaken met CD1 t/m CD6. Daarna je MP3's hierin doen, maximaal 99 per mapje. Vervolgens kun je je Stream bedienen als ware de orig. cd-wisselaar eraan hangt. Geluidskwaliteit is goed, afhankelijk van de kwaliteit van je MP3's.

Ik heb hem nu in het opbergvakje bovenop dashboard. Vraag me af of elke Octavia een cd-wisselaar kabel naar de kofferbak heeft ligge, af fabriek? Zou hem daar ook wel willen plaatsen.
 

Toshikat

Nieuw lid
Zijn er nog andere mogelijkheden om MP3s af te spelen (niet via ipod)?
Waarvoor dient eigenlijk de instelling "AUX ON" in de radio menu? Ik zou verwachten dat er achteraan de radio een aansluiting is voor een audiobron die kan uitgeschakeld worden via die instelling.
Volgens het audio center gebruiken VAG radio's bijna altijd een 'ronde aansluiting' op de verpakking staat zelfs dat het compatibel is met Skoda, maar achteraan de radio is geen aansluiting te vinden...
 

blacktdi

Actief lid
Heb net bij de adoptershop in duitsland een speciale aansluiting gekocht en geinstalleerd op de stream. Gewoon in de achterkant met een speciale stekker van de stream prikken. Je heb dan twee tulp stekkers tot je beschikking en het werkt via je cd wisselaar bediening van de stream. Echt een perfect geluid. Je kan er van alles op aanluiten van een ipod tot een losse dvdspeler of een laptop. Kosten 44 Euro.
ik heb er mijn DVD speler op aangesloten. /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Valentine

Nieuw lid
Dit is nou net de kabel die ik nodig heb. Weet je misschien ook wat het typenummer van deze kabel is en waar kun je deze bestellen?
 
Ik kan een Solisto overnemen die oorspronkelijk voor Porsche/Beckers radio gebruikt is. Is dit een kwestie van ander kabeltje eraan of is het apparaat compleet anders?
 
Bovenaan Onderaan