Solarplexius

Joske

Forumguru
Als ik terug geld heb wel ja :bloos:


Ik ga de video's nog eens bekijken en gebruikerservaringen opzoeken op de WWW en ben ook benieuwd naar percentage tinting zoals ik al zei op de whatsapp ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
want kijk:

sunny1.jpg


komt uit een Dacia (2009 foto) en vind het wel maar een mottig kleurtje om naar te kijken eigenlijk.. wat gaat dat geven op de sunset? appelblauwzeegroen ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
In eerste instantie ziet het er leuk uit en kwa prijs ook redelijk moet ik zeggen als ik rondom achter zou nemen.
Maar verder kijkend op de site kwamen er toch wat vragen naar boven.

Zijn de schermen verwijderbaar en hierna zonder problemen weer plaatsbaar zoals sommige met hun sonnyboys doen.

Dan op de beweegbare ramen waar ze aan de binnenkant zitten, blijven die dingen op langere duur gewoon zitten bij ramen open en dicht doen ?

Hoe krasvast is het materiaal, kan me voorstellen dat bij regelmatig openen en sluiten er krassporen op het kunststof komen.

En koters met vette handen ( wie kent ze niet ) die de ramen aanraken zal er voor zorgen dat de papa's zo af en toe deze ramen toch moeten reinigen met ....bv glassex en hoe blijft de kwaliteit van de ramen daar onder ?

En @Corné de Kluijver dit spul lijkt me een stuk dikker dan het folie voor smart pheuns, schat het toch een 1 mm dik op zijn minst als ik die beste kerel dat beschermfolie zie verwijderen

Dus tsja ziet er leuk uit maar wekt toch ook veel vragen op bij me, dus hou het bij deze maar op sonnyboys ( waarom heten ze geen sonnygirls , klinkt toch veel beter...)
 

CDK

Forumguru
@EdK 3M heeft zo'n hele dikke privacy screenprotector, zeker 1mm dik, vandaar mijn vergelijking ;)
 

EdK

Forumguru
Wel misschien hebben we het wel gezien maar nooit geweten dat het dit spul is....
en als je op google kijkt met een search op produkt en ervaringen ?
Krijg je dan geen gebruikservaringen te lezen van eventuele gebruikers of ex gebruikers ?
 

EdK

Forumguru
Zweeds is toch niet zo moeilijk om te lezen ?

ok het begrijpen kan problemen opleveren zonder google vertaal
 

lugolux78

Forumguru
Zo te lezen op Audi forum lastig om op 4/5 deurs ramen te openen. Geen luchtinstroom... En schijnbaar eruuug donker.
Mmmmh
 

Cordoba

Forumguru
Ze komen wel met klinkklare onzin verhalen:
Door de inbouw van de van buitenuitziende diep zwarte Solarplexiusschermen ziet uw voertuig er optisch ook zeer sportief uit. Men kan ook niet meer naar binnen kijken, wel kan men goed naar buiten kijken .(zonnebrileffect).U beschermt uzelf tegen schadelijke UVA en UVB straling

Er is geen autoruit die UV-A of UV-B licht doorlaat, en UV-C wordt door vrijwel ieder materiaal geabsorbeerd. Als men met dergelijke onzin claims komt, is dat vaak een teken dat er iets niet klopt. Wanneer komt er een fabrikant die claimt dat je in de auto beschermt wordt tegen vogelshit? Het doen van dergelijke onzinnige claims, is bij mij reden om het betreffende bedrijf/product te mijden.
 

Cordoba

Forumguru
In de auto is het nog niet eens helemaal onzin @EdK: met een cabrio of targa moet je steeds overvliegende lijsters en vooral de reigers goed in de gaten houden. (met name de schijtlijsters en de schijtende reigers)
 

Blackokkie2

Forumguru
Ze komen wel met klinkklare onzin verhalen:


Er is geen autoruit die UV-A of UV-B licht doorlaat, en UV-C wordt door vrijwel ieder materiaal geabsorbeerd. Als men met dergelijke onzin claims komt, is dat vaak een teken dat er iets niet klopt. Wanneer komt er een fabrikant die claimt dat je in de auto beschermt wordt tegen vogelshit? Het doen van dergelijke onzinnige claims, is bij mij reden om het betreffende bedrijf/product te mijden.
Tja, dat soort claims neem ik met een korrel zout. Bovendien voor jezelf(zo staat het er) heeft het zeker geen nut. Want je zit voorin en dit is voor de achterramen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb toch regelmatig even alle ramen open om snel de hitte kwijt te raken als de auto in de zon heeft gestaan, dus voor de achterportieren is het wat mij betreft niks. En dus ook niet voor de rest, want ik wil wel één en dezelfde kleur / aanblik.
Daarom hou ik het maar bij de Sonniboys (in combinatie met sunset) - die zitten er het jaar rond in en dat bevalt me uitstekend. :jaja:
 

Joske

Forumguru
Ik vind de kleur langs binnen gezien ook echt lelijk eigenlijk..

Icm een sunset zie je volgens mij niets meer in het donker ;)

Bij mij komen de sonniboys terug op de wishlist.
 
Bovenaan Onderaan