Software updaten?

Skyland

Nieuw lid
@hemi24 ik had t over software updates, die hebben het issue bij mij verholpen.

Dus zwart wit gezien zegt hij niet dat software updates onder garantie vallen, hij heeft een probleem waarbij hoofd gebruiker instellen niet werkt, dat de oplossing een software update is (waarschijnlijk) staat er los van :tongue:

Maar waarom idd niet eerst via garantie proberen?
Mochten ze t niet oppakken onder garantie dan kan je idd vragen aan een forum goru hierzo om te helpen :)

Mikeymike81

Nieuw lid
@EdK: waarschijnlijk omdat je weet dat ik nog wat olie op het vuur ga gooien?!?

@Mikeymike81 : leg eens uit hoe dat zit; sinds wanneer vallen firmware updates onder garantie...?
Sinds dat mijn Skoda Connect dus niet meer werkt, omdat de software dusdanig verouderd is…. Ik mag een bepaalde verwachting hebben van de auto, inclusief bijbehorende functionaliteiten. Als daar dan iets niet aan werkt, dan meld ik dat als garantieclaim. Hiermee gaat de garage akkoord ( zwart op wit ) dus in MIJN geval valt het sinds mijn melding onder garantie. Dus je mag stoppen met olie op het vuur gooien…. Straks brand je je vingers nog…… Uiteindelijk is het MIJN zaak, en van niemand anders…. En misschien scheelt het ook wel dat ik niet bepaald op mijn mondje gevallen ben, en hierdoor behoorlijk veel voor elkaar krijg bij mensen…. Maar goed, niet iedereen is zo…. En das maar goed ook. Iedereen lekker in zijn waarde laten….

Prettige avond nog allen.

Bovenaan Onderaan