Software-update stuurmodule.

arjahoekstra

Actief lid
Zijn er al meer mensen gebeld door de dealer dat de software van de stuurmodule een update nodig heeft?
Ben hiervoor gister gebeld, en wilde dat in mijn laatste week van mijn vakantie laten doen(half september), maar er werd aangeraden om dit zo snel mogelijk te laten doen.
Iemand een idee wat er aan de hand is?
 

rosch

Nieuw lid
Heb afgelopen week een berichtje geplaatst over "zwabberend " rijgedrag bij mijn Superb Combi 1.8 TSi DSG-7. Dit doet zich al voor sinds de aflevering eind januari.
Dacht in eerste instantie dat ik misschien aan het Skoda stuurgedrag moest wennen,maar als je na 5 maanden er nog geen vat op hebt moet er toch iets anders aan de hand zijn.
Ga er dinsdag voor na de garage dan wordt hij daarvoor nagekeken. Ik laat het weten wat ze gevonden hebben.Ben nog nietbenaderd over de genoemde software update.
 
In mijn O2 hebben ze de update van de software al doorgevoerd. Ik had regelmatig dat de knoppen niet goed werkte of bij het draaien van het volume dat het geluid harder ipv zachter ging en vv. Had ook regelmatig dat de knop voor het openen van de telefoon niet werkte. Na de update heb ik daar geen last meer van.
 

arjahoekstra

Actief lid
@Rosch,
Dat is inderdaad de update die bedoeld wordt.91G6 het werknummer.
Valt dan weer mee, want ze deden er redelijk paniekerig om.
 
Bovenaan Onderaan