Snelwegknipperlicht (comfort-blinken) Instellen aantal keer (4x ipv 3x)

Antera

Donateur
Vandaag golf 6 gehad. Omgezet naar 4x knipperen en deze moest ook gereset worden. Auto was van 2009 btw

martijn v o

Forumguru
Ben bezig geweest bij Dimi74, daar krijg ik het wel ingesteld via adaption en hij accepteert dat ook, maar het werkt niet.
We kunnen het licht en zicht menu niet resetten want er zit een mini dot in in plaats van een maxidot.
Wat kunnen wij nog doen om het knipperen voor elkaar te krijgen?

GJ M

Forumguru
Nee, ik kan dat tenminste niet. Wel om verbruik o.i.d. weer te geven, maar geen menu zoals in maxi dot :nono:

Joske

Forumguru
onderste knopje op rechterstengel ingedrukt blijven houden, dan kan je toch in uitgebreidere menu's? zoals status longlifeonderhoud enzo?

of ben ik nu zo verkeerd :pieker:

Altos

Banned
volgens mij wordt het knopje op de zijkant van de stengel bedoeld en dan het knopje, welke naar boven en onder heeft, naar onderen drukken, vandaar onderste knopje...moet volgens mij wel bij stilstaande auto.

dimi74

Banned
Heb gisterenavond op zowel de knop aan de zijkant als op de knop onderaan de rechterstengel gedrukt maar zonder resultaat. Er komt helaas geen menu.
Dus mijn knipper gaat nog steeds 3x ipv de gewenste 5 x. :cry:

Antera

Donateur
Het knopje moet je naar onderen indrukken en 3 seconde vast houden als je een maxidot hebt dan komt deze zichtbaar erin. Heb je die niet dan gaat het helaas niet en kan er een reset uitgevoerd worden met VCDS of VCP en dan moet het wel werken normaal gezien aangezien de reset dan juist nodig is

• Leuk
Waarderingen: CDK

martijn v o

Forumguru
Kunnen we dat nog een keer proberen Dimitri om de module te resetten op een of andere manier?
Hoe is het afgelopen met de druksensor?

Skivo

Lid
Vandaag golf 6 gehad. Omgezet naar 4x knipperen en deze moest ook gereset worden. Auto was van 2009 btw

Had mijn nieuwe Kodiaq Sportline 1.5 TSI (2021 Pre-FL) afgelopen zomer bij Antera laten aanpassen (VCDS) . Aantal dingem wel gelukt, aantal dingen konden niet meer (was blijkbaar dichtgezet door Skoda.) Een van die zaken die wel lukte was 4x knipperen i.p.v. 3x. Afgelopen week was deze instelling zomaar weer terug naar 3x knipperen.. Alle andere aanpassingen werkte nog wel zoals toen aangepast. Het issue deed zich voor nadat ik mijn Primary user kwijt was in de Amundsen en deze opnieuw bij Skoda had geregistreerd. Zie niet helemaal de link met elkaar, maar dit is een constatering. Ik heb vervolgens een factory reset gedaan van mijn Amundsen. Toen was 4x knipperen weer terug :-). Ik zag ook dat CH (Coming Home) op 90 seconden stond i.p.v. 30. Deze instelling was niet gelukt bij Antera, maar blijkbaar na de reset toch alsnog actief geworden. De LH (Leaving Home) stond nog wel op 30 sec., maar dat vind ik minder erg.

Bovenaan Onderaan