Snelheidsmeter op Move & Fun?

Aanstaande vrijdag wordt mijn Citigo afgeleverd (Tour, Spring green, 55kw) . Ik ben nieuw op dit forum en heb meteen al een vraag. Weet iemand of het ook mogelijk is op het display van het navigatiesysteem de snelheidsmeter te tonen (in plaats van bijvoorbeeld de toerenteller). Mijn partner heeft last van het stuur dat voor de snelheidsmeter zit. Op het kleine display kan je wel de actuele snelheid aflezen dus niet echt een groot probleem, maar een klok op het Move & Fun display zou een stuk duidelijker zijn.
 

Inge

Lid
Een klok heb ik daar nog niet op ontdekt. Ik loop trouwens tegen hetzelfde aan als je partner. Maar je went erg vlug om op de M7F te kijken ondanks dat het daar wat klein op staat.
 
Bedankt voor jullie snelle reactie. Ik had inderdaad het idee dat enkel toerenteller, koelvloeistof en buitentemperatuur in te stellen zijn. Volgens Inge went het kleine schermpje snel dus daar zal ik maar van uit gaan. Stuur verstellen hebben we uitgebreid geprobeerd maar het lukte niet om een comfortabele zitpositie te vinden waarbij de snelheidsmeter goed af te lezen was. Vrijdag gaan we het nog eens goed uitproberen.
 

Inge

Lid
Dat geld ook voor mij - in de laagste stand rijd ik het prettigste/ meest ontspannen dus dan maar de M&F gebruiken voor de snelheid.

Ben benieuwd hoe jullie vrijdag met het uitproberen uitkomen.
 
Bovenaan Onderaan