Sneeuw borstel.

Jeroen van Arkel

Senior Member
Als hij in het verkeerde sub forum staat dan verplaats hem maar. Maar in mijn zoektocht naar een betere bescherming voor mijn bumper kwam ik deze tegen. Kijk als vw rijder wordt rete jaloers op de simply clever oplossingen. Ik noem een ijskrabber bij je benzine klep. Een usb c poort bij de je binnen spoegel. Een afvalbakje. Een opberg vak op de midden tunnel. Duizend en een oplossingen voor achterbank en achter bak voor kinderen/ honden of tegen vlekken. Deur beschermers bij het openen van deuren. Een extra dashboardkastje en dan ben ik vast nog tig dingen vergeten. AWESOME!! En dan het Rolls Royce item de paraplu in de deur. Waarvan ik mij heb laten vertellen dat vroegen itt de rolls de superb aan beide zijde er een had. Maar die paraplu tja. Eruit. Open klappen en terug, denk niet dat velen hem gebruiken. Maar het idee is alleen al geweldig. Maar nu zag ik iets en dat zou ik meteen kopen als Skoda Kodiaq of superb rijder. Een borstel die op die plaats kan om bv sneeuw of andere rotzooi weg te vegen. Dus voor hen die de ruimte hebben maar de accessoire niet: jaloers modus uit.

Bijlagen

• IMG_2565.png
    IMG_2565.png
    842 KB · Weergaven: 13

Frup

Forumguru
Je kan vast wel meer verzinnen wat in de plaats van die paraplu past …. ? :rolleyes:
Ik moest even kijken of dit niet het ‘grote onzin’ topic is haha.
Ik heb zo’n handig opbergvak voor de plu niet. Mijn grote plu zou ook niet passen. Een sneeuwveger (de helft van een stoffer/blik) neem ik één keer per jaar mee als we naar de sneeuw gaan.
Dus wat zou er nog meer allemaal in dat plu-vak passen?

Jeroen van Arkel

Senior Member
Hahaha ja maar ik zie mij zelf nog niet met mijn gulp open tegen een superb leunen. En nee is geen non topic. Is echt bestelbaar en past ook nog. Ten minste in een kodiaq en een superb. Of een Rolls misschien

hemi24

Donateur
maar ik zie mij zelf nog niet met mijn gulp open tegen een superb leunen

ik zou een Kodiaq of Enyaq/Elroq adviseren, dan is de hoogte aangenamer… :lezen:

Je kunt het opbergvak ook gebruiken voor verstoppen van noodrantzoen:

1774467864414.jpeg

Heb er bij de Scala wel aan getwijfeld om voor de winterperiode de paraplu in de deur te wisselen voor zo‘n borstel; uiteindelijk niet van gekomen…

• Leuk
Waarderingen: Tees

Jeroen van Arkel

Senior Member
Maar heb je de paraplu ooit gebruikt? En dank voor de info qua hoogte. Ik ben 1.79 dus ga morgen de kodiaq kopen als mijn vrouw er niet is. en die toblerone. Mmm heerlijk maar je vergeet hem net als paaseieren die je een jaar later pas weer in de tuin vindt.

Canon-Eye

Forumguru
Maar die paraplu tja. [...] denk niet dat velen hem gebruiken.
De Leon kent zo'n opbergvak in de deur niet, maar ik heb wel een paraplu die klein genoeg inklapt om erin te passen. Alleen ligt deze voor het grijpen in het vakje linksachter de wielkast in de kofferbak. En ja, die wordt met enige (on)regelmaat gebruikt...

Bovenaan Onderaan