sms'jes in de auto

Hoi,

Ik heb een ingebouwde carkit in m'n superb, waarbij ook alle sms'jes in de auto komen. Is allemaal prima, alleen het verwijderen is echt een drama van die sms'jes. Kan volgens mij alleen stuk voor stuk door het indrukken van vele knopjes. Is er misschien een manier om dit handiger te doen?
 

EdK

Forumguru
ja je telefoon aan de pc hangen en alles wat je wil verwijderen dan verwijderen !
 
Helaas, je zult ze 1 voor 1 moeten openen en dan moeten verwijderen, vervelend maar het is niet anders.
 

hemi24

Forumguru
...het verwijderen is echt een drama van die sms'jes. Kan volgens mij alleen stuk voor stuk door het indrukken van vele knopjes.

Even doorscrollen na het lezen en "delete" drukken. Is toch niet veel werk?!?
Het is me nog altijd een raadsel waar de berichten naar toe worden gekopieerd als je voor de desbetreffende optie kiest...
 
Even doorscrollen na het lezen en "delete" drukken. Is toch niet veel werk?!?
Het is me nog altijd een raadsel waar de berichten naar toe worden gekopieerd als je voor de desbetreffende optie kiest...

Moet je zo eens 50 sms'jes weggooien....

Vandaag is het me wel gelukt om alle sms'jes weg te gooien. Alle sms'jes van de telefoon weg en dan de telefoonlijst synchroniseren. Blijkbaar gaan de sms'jes dan wel mee.
 

Cyrus

Actief lid
Het is me nog altijd een raadsel waar de berichten naar toe worden gekopieerd als je voor de desbetreffende optie kiest...

Die komen op je SIM-kaart (mits je SIM-kaart voldoende ruimte heeft voor opslag van SMS-berichten)
 
Bovenaan Onderaan