Het kan zijn dat, zoals met heel veel regeltjes, de regeltjes hiervoor wat strikter zijn.
Wellicht moet bij jou auto @timdejonge het dak opnieuw "geactiveerd" worden. Ik begrijp dat je een trekhaak hebt? En is deze door de dealert er op gezet?
Dan is zeker de accuspanning er af geweest
Die activeringsprocedure zal vast ergens in je manual staan want ik zie het ook in mijn Seat Leon boekje staan
Wellicht moet bij jou auto @timdejonge het dak opnieuw "geactiveerd" worden. Ik begrijp dat je een trekhaak hebt? En is deze door de dealert er op gezet?
Dan is zeker de accuspanning er af geweest
Die activeringsprocedure zal vast ergens in je manual staan want ik zie het ook in mijn Seat Leon boekje staan

Het was te proberenIk heb toch nog net even getest wat je voorstelde, dat deel gaat goed, maar nadien is er niks veranderd...![]()
Helaas de aankomende periode zeker nog geen tijd voor de VCDS aanpassingen
Standaard werkte dit. Echter is er een teruroepactie geweest om dit uit te schakelen i.v.m. mogelijke beknelling omdat er iets te veel kracht stond op het sluiten. Auto's die geproduceerd zijn nadat dit geconstateerd is hebben die functie niet meer, maar is via VCDS weer aan te zetten, zoals je ook via Antera hebt laten doen. Ik heb het ook weer aan laten zetten door Antera.ik ben vorige vrijdag langsgeweest bij @Antera , en het werkt nu bij mij.... na een kleine 3min...
Heeft nooit gewerkt, en dealer in Belgie kreeg het maar niet opgelost...
Standaard werkte dit. Echter is er een teruroepactie geweest om dit uit te schakelen i.v.m. mogelijke beknelling omdat er iets te veel kracht stond op het sluiten. Auto's die geproduceerd zijn nadat dit geconstateerd is hebben die functie niet meer, maar is via VCDS weer aan te zetten, zoals je ook via Antera hebt laten doen. Ik heb het ook weer aan laten zetten door Antera.
Vreemd dat de dealer niet op de hoogte is dat dit nu standaard uit staat. Neem aan dat zij het ook uit hebben moeten zetten bij auto's waarbij het nog wel actief was. Tenzij het alleen een terugroep actie in Nederkand betrof.