Sleutelhangerspel III

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
@ Edk - ik zei ergens eerder, dat ik best haast had, ja.:grin:

@ Ronnie - koud, 1.6 is echt fout...
En als je er achter komt, wat voor motor er in zit, besef je, dat Comfort, ambiente en elegance toen nog niet bestond als uitvoering...

Ik merk wel, dat ik juist weer een auto heb, welke bij mij past. Moelijk te raden, want - er zijn niet veel van. Ik hou niet van doorsnee / populaire modellen, daar rijden zoveel van...

Dus:

Skoda Octavia 1 Combi MOTOR? benzine UITVOERING? KLEURTINT? rood
 

EdK

Forumguru
Oke Exciter dan ga ik maar voor de grote verliezersprijs !! Die heb ik nu toch zeker wel gewonnen , tochh ???
 

Exciter

Administrator
Nou, zelfs voor een adpt voor de verliezersprijs kom je nogal lui over. Ook daar moet je beter je best voor doen! :uitlachen:
 

Exciter

Administrator
Ronnie weer warmer!!! je gaat goed, man... Alleen de T, die kan stuk en dus heb ik die maar niet genomen. Er was wel een andere uitvoering van deze motor, weet je nog?

Skoda Octavia 1 Combi 1.8 benzine UITVOERING? KLEURTINT? rood
 

EdK

Forumguru
Wel Ronny alvast gefeliciteerd met je sleutelhanger !
Zie morgen wel de slingers hangen !!

En Exciter ! als Ronny het met een uurtje heeft geraden wel meteen de foto plaatsen van de Octi 1 in kleur rood combi cabrio 1.8 zonder t maar wel een I
 

Exciter

Administrator
Warmer Ronnie, nog even...

Om wat power er in te houden, maar geen turbo, wat deden ze toen nog?

Skoda Octavia 1 Combi 1.8 benzine GLX KLEURTINT? rood
 

Ronnie

Forumguru
Moet dan een G lader zijn of een Compressor..... Ken ik wel van VW, maar niet van Skoda...
Het moet dan een MPI zijn?
 

Exciter

Administrator
Nee, niet te ingewikkeld... Er staat nog iets op de badge achter op de klep, wat de motor beschrijft. Wat is het, als het geen T is? en ook geen i?

En, vergeet de kleurtint niet.
 

Exciter

Administrator
Alleen de kleur nog, ronnie, motor is je ook al gelukt...

Skoda Octavia 1 Combi 1.8 20V benzine GLX KLEURTINT? rood
 

Ronnie

Forumguru
Je moet me een beetje matsen, ik ga uit van een bjr. rond 2001-2003, ik ken ook al die namen niet uit m'n hoofd....
 

Exciter

Administrator
er is naast de corrida red nog maar een ander rood uit 1998, aan de gewone volksmond benaming van deze rood heb je al genoeg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan