Sleutel (s)

Erwin

Lid
Forumleden,

Morgenochtend kan ik mijn Yeti ophalen bij dealer. :aangenaam:
Voor het inleveren van mijn huidige auto zocht ik de sleutels bij elkaar en vroeg ik me tegelijkertijd af of wij bij de Yeti ook 2 sleutels met afstandbediening krijgen.

Bij mijn huidige auto (volkswagen transporter) moesten wij er 1 bij kopen. Schijnt gebruikelijk te zijn bij bedrijfsauto`s. Kosten €165,-
 

Multi1100

Actief lid
Hoi, ten 1e gefeliciteerd natuurlijk! (nou ja morgen dan..)
Ik heb de mijne vorige week vrijdag opgehaald, en je krijgt er 2 identieke (dus met afstandsbediening) bij :winkie:
 
gefeliciteerd met je yeti , natuurlijk 2 dezelfde sleutels [ afstandsbediening ] veel plezier met je yeti .
 

YeMii

Senior Member
Gefeliciteerd met je Yeti en veel veilige kilometers toegewenst. Ook ik kreeg twee identieke sleutels met afstandbediening erbij.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Maar voor die afstandsbediening moet je wel betalen hoor! Ik heb 2 gewone sleutels, scheelt een grijpstuiver. Is meegenomen, maar ik zo ook het voordeel niet zo van afstandsbediening.
 

EdK

Forumguru
Hoor het al Rosinfield, jij hoeft dus geen booschappen te doen.
Zo handig als je met je handen vol staat en dan dat middelste knoppie kan indrukken en dat je kofferbak opengaat en het er zo in één keer kan inzetten !
 

FredV

Banned
Heeft Rosinfield dan wel die versterkte gasveren achter? Anders staat Rosinfield figuurlijk met lege handen en letterlijk met volle..
Dat is een tweestrijd...
 

LenK

Forumguru
Afgezien van het dagelijks gemak zorgt afstandsbediening ervoor dat bevroren sloten in de winter ongemerkt aan je voorbij gaan :D
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ook daar heb ik al tientallen jaren nooit last van gehad. En dat heeft me slechts enkele euro's gekost aan een paar flesjes grafietpoeder.
 

Multi1100

Actief lid
:winkie: zonder AB doet mijn leaving home functie het te laat....:grin:

@EdK; na de eerste 820 km is het benzineverbruik al aardig aan het zakken..
nu 1 op 13,5 vlgs de Yeti, dus het komt goed....
 

Wimus

Actief lid
Veel veilige km toegewenst en veel plezier morgen.
Bij de mijne zaten standaard 2 sleutels met afst bed en zonder meerprijs :D
Welkom bij de club van Tevreden Yeti Rijders
 

EdK

Forumguru
MULTI 1100: Kijk dat zin mooie berichten die me een grijns op het gezicht geven.

Nog geheel niet ingelopen en al het verbruik van een ingelopen 1,2 TSI
Kan inderdaad alleen maar beter worden.
En bedankt alvast weer voor de mededeling.
 

EdK

Forumguru
En dat heeft me slechts enkele euro's gekost aan een paar flesjes grafietpoeder.


Goh rosenfield je verbaasd me, jij met die speciale handen, en dan je sloten met grafietpoeder !?
Zelfs menig technisch onderlegd mens spuit nog steeds kruipolie / siliconen of teflonspray in een slot omdat het niet meer lekker gangbaar is.
En als er iets funest voor een slot is zijn het die op vetten gebaseerde spullen, want die trekken alleen maar vuil en stof aan waardoor het slot alleen maar slechter wordt
En een beetje grafietppoeder in je slot en je sleutel glijd het slot in en trekt verder geen vuil aan.

Maar een paar bussen ?? Erfenis ?? Ik heb een busje staan die ik ooit van me opa geb gehad en ik ben bang dat ik zelfs het slot op me grafkist er nog mee kan behandelen. :2133:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, je hoeft zelf niet handig te zijn, je kunt ook open staan en/of zoeken naar tips. Nou ja, misschien in al die jaren 2 of 3 van die kleine flesjes, je doet er idd ontzettend lang mee. Echt ideaal spul, ook als sloten idd niet meer lekker lopen.
 

Captain Hook

Forumguru
Grafietpoeder in het slot?

Vooral doen! :shocked:

Het hedendaagse slot van een autoportier is niet alleen maar een simpele sluitcylinder met wat mechanische palletjes! Er zitten diverse microswitches achter + een stuk printplaat...
Bedenk maar eens goed wat daar de consequenties van kunnen zijn...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Heeft nog nimmer tot problemen geleid. Btw, uiteraard betaal je voor een afstandsbediening bij een luxere uitvoering niet extra, dan is dat in de prijs inbegrepen
 
Bovenaan Onderaan