Slappe parkeerkaart houder

Was ik gisteren vrolijk in de weer met mijn parkeerkaartje heb ik opeens die houder in mijn handen.....afgebroken dus. En echt veel kracht heb ik niet gezet.

Iemand anders met het zelfde probleem???
 
Ai dat lijkt me kl#@te.. Vind hem zo handig tov al dat geplak met tape etc..

maar nee dus.. gelukkig nog geen ervaring.
 

Hetzer

Forumguru
Nee ook gelukkig geen ervaring mee,,,,,,,,,,,

Zal toch nog wel onder de fabrieks garantie vallen /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Ik heb hem wel even getest maar hij bleef strak tegen de raam zitten. Dus geen problemen inderdaad, hopelijk komt dat niet na enig gebruik.
 
Dat ding zat bij mij zo strak dat er niet normaal een kaartje achter kon. Dus logisch dat ik die houder iets van het raam probeerde te halen om alsnog het kaartje er achter te stoppen. Na die actie brak dat ding meteen af.

Zal wel eens aan de dealer vragen hoe dat zit want het ziet er niet naar uit dat er gemakkelijk een nieuwe houder geplaatst kan worden.
 
Dat lijkt me inderdaad vervelend. Dan zullen ze waarschijnlijk de bekleding van de stijl eraf moeten halen. En dat is niet zo'n makkelijk punt.
 
De grap is dat het niet te zien is dat die houder er ooit gezeten heeft, het is helemaal in de stijl afgebroken.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Tip: parkeerkaartje volgende keer tussen het klepje van het opbergvakje boven op het dashboard steken.

[/ QUOTE ]
Opmerking: ik heb nu weinig keus /forum/images/graemlins/tongue.gif
 
Ik heb die auto nu bijna twee weken en in de kofferbak is in de rechter uitsparing (waar dat netje zit) dat metalen stripje waar het netje aanhangt losgeschoten (bij het plaatsen van een klein en licht doosje. Na onderzoek zijn er twee plastic ringetjes losgeschoten en die krijg ik er ook niet meer op.

Wel leuk dat Skoda van die "handige" dingetjes verzonnen heeft maar de kwaliteit (in mijn auto tenminste) laat wel te wensen over. Ik ga as woensdag nog naar de dealer voor mijn stuur en dan mogen ze meteen even naar mijn parkeerkaarthouder en kofferbak kijken. Zoals jullie wel zullen begrijpen begin ik er wel een beetje van te balen.
 

Dutch4x4

Senior Member
Tsss, da's wel slordig. Skoda moet niet haastig worden, want hun bouwkwaliteit was de afgelopen jaren juist hun sterke punt. Mijn O1 is bijvoorbeeld nog helemaal rammelvrij en vertoont geen kleine gebreken, op een tijdelijk krakende hemel na. Zoiets verwacht je toch minimaal ook van de O2.
 
Ga deze week of volgende week naar de dealer, dan mogen ze de boel weer even vast zetten. Ik hoop dat het meteen de laatste keer is want het is wel balen dat zo'n nieuwe auto van dit soort "gebreken" vertoont.
 

Hetzer

Forumguru
Ik moet zeggen dat ik hier ook een beetje van schrik van al deze rammeltjes en kleine probleempjes in de 0-2 , ik ben van Skoda toch wel wat anders gewent!!

ik bedoel als je rammeltjes en kraakjes wil kun je net zo goed een Fiat of Peugeot kopen /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Dat is het nadeel van plastic. Voorzichtigheid geboden. Maar het mag natuurlijk niet zo zijn dat ze al zo vroeg afbreken.

En rammeltjes horen er al helemaal niet te zijn... Je zou toch verwachten dat alles goed vast zit /forum/images/graemlins/shocked.gif
 
Ik heb in een Citroen gereden (1.5 jaar) en die rammelde al die tijd vrolijk mee. Ik kan er niet echt wakker van liggen als het in de toekomst ook met mijn Skoda gaat gebeuren. Geeft mijn auto een eigen karakter mee vind ik, moet niet zo zijn dat het erg aanwezig is maar een rammeltje hier en daar zal me een zorg zijn.
 

VEEJAY

Forumguru
Oei, laatst hoorde ik knak. Hij is niet losgekomen. Nu doe ik eerst een fluwelen handschoen aan om vervolgens het kaartje te plaatsen.
 
Bovenaan Onderaan