skodaforum of Octaviaforum?

sinds het skodaforum in een nieuw kleedje steekt, heb ik de indruk dat enkel en alleen de rubriek Octavia 2 nog wordt gefrequenteerd... zijn alle Roomster- en fabia eigenaars opeens stilgevallen?
 

Jpoers

Lid
De Fabia, en Roomster eigenaren zijn sowieso in de minderheid.

En hebben gewoon minder problemen :)
 

EdK

Forumguru
Ben nog steeds onder de indruk van het nieuwe forum !!
Lijkt onwijs veel op mijn roomster !! En daar ben ik ook nog steeds stil van !!

Ach en als ik op de andere 2 forums mbt skoda kijk dan is het daar ook vrij rustig !!
't zonnetje begint weer te schijnen en dan zitten de mensen meer buiten dan achter de PC, toch ???
 

Hetzer

Forumguru
ik doe toch mijn best om genoeg Roomster topic te plaatsen, dus van mijn kan het niet liggen!!!!!:530:
 
ik doe toch mijn best om genoeg Roomster topic te plaatsen, dus aan mijn kan het niet liggen!!!!!:530:

Zeker niet, hoor. Tegenwoordig associeer ik de typeaanduiding Roomster ook meteen met jouw nickname. Dus - ik zie ergens Roomster staan en denk Hetzer. Hoe zou dat nou komen??
:xyxthumbs:
 

Hetzer

Forumguru
Zeker niet, hoor. Tegenwoordig associeer ik de typeaanduiding Roomster ook meteen met jouw nickname. Dus - ik zie ergens Roomster staan en denk Hetzer. Hoe zou dat nou komen??
:xyxthumbs:

Goed man!!!! :xyxthumbs:, en dat te bedenken dat ik mijn Roomster nog eens niet zo heel lang heb en dat ik hiervoor ook 2 fabia's heb gereden.
 

Michel

Forumguru
sinds het skodaforum in een nieuw kleedje steekt, heb ik de indruk dat enkel en alleen de rubriek Octavia 2 nog wordt gefrequenteerd... zijn alle Roomster- en fabia eigenaars opeens stilgevallen?

Misschien zou men de rangorde op de Forum-pagina voor de huidige nog leverbare modellen moeten aanpassen en wel oplopend qua modelgrootte en prijsklasse, dus Fabia, Roomster, Octavia en Superb en dus niet de Octavia bovenaan :-)
 

Exciter

Administrator
Misschien zou men de rangorde op de Forum-pagina voor de huidige nog leverbare modellen moeten aanpassen en wel oplopend qua modelgrootte en prijsklasse, dus Fabia, Roomster, Octavia en Superb en dus niet de Octavia bovenaan :-)

Zou dat veel veranderen? Aantal berijders van de koetsen zal dat niet echt beinvloeden, denk ik. Octavia heeft veel andere verkoopcijfers, dan alle andere modellen. En dat weerspiegelt weer op het forum.
Maar als meer mensen denken, dat zulke aanpassingen moeten komen, doe ik het graag, hoor.
We hebben zelfs suggestie topics, waar echter nooit iemand schrijft. Waarschijnlijk rijdt niemand in een Skoda Feedback.
 
Goed man!!!! :xyxthumbs:, en dat te bedenken dat ik mijn Roomster nog eens niet zo heel lang heb en dat ik hiervoor ook 2 fabia's heb gereden.

Vergat nog te zeggen dat ik de laatste tijd meteen kijk of LenK al op jouw roem over de Roomster gereageerd heeft. (Meestal wel ...)

:1761:
 

Fabia

† In Memoriam
Vergat nog te zeggen dat ik de laatste tijd meteen kijk of LenK al op jouw roem over de Roomster gereageerd heeft. (Meestal wel ...)

:1761:

Ik ben dus niet de enige die dat doet. Zit altijd te wachten op een reactie van Lenk als het over Roomster gaat:grin:.
 

Hetzer

Forumguru
Ik ben dus niet de enige die dat doet. Zit altijd te wachten op een reactie van Lenk als het over Roomster gaat:grin:.


ja jammer, dat LenK overloopt naar de vijand en hier weg gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:407:
 

LenK

Forumguru
Ik ben dus niet de enige die dat doet. Zit altijd te wachten op een reactie van Lenk als het over Roomster gaat:grin:.
Jongens, ik heb mijn leven toch "gebeterd" ?
Probeer maar eens een negatief geluid van mij over de Roomster te vinden van de laatste tijd.

@Hetzer
En ik verkoop dan wel mijn Skoda, maar om dat overlopen naar de vijand te noemen. Als ik dat nu uit teleurstelling in het merk zou doen en dan hier de boel zou afkraken dan zou het een ander verhaal zijn. Dat is niet het geval. Mijn Skoda is niet perfect, maar ik rijdt er nog steeds met plezier in.
Ik wilde alleen na 2 zwarte Octavia Combi's weer eens wat anders.
Als Skoda met de facelift was gekomen en er nog wat motorische vernieuwingen (DSG op benzine bijvoorbeeld) waren dan had ik misschien wel opnieuw een Octavia (hatchback) gekocht.

En mijn vrouw gaat zeer waarschijnlijk een Fabia II rijden als vervanging van haar Fabia I. Dus Skoda blijft "in the family". En ik kan dan het Fabia II draadje voeden: zie topic header !!!
 
@ LenK
Wat mij betreft was het ook niet meer dan een beetje stangen, hoor! :winkie:
Ik vond het gewoon wel geinig om iemand zo afkerig te zien van een bepaald model.
 

van_der_P

Senior Member
Volgens mij is geen enkele auto perfect, er zijn altijd zaken waar je je aan stoort. Dat zal ook altijd zo blijven.
Wat betreft de 2 zwarte Octavia's ze zijn ook in andere kleuren leverbaar.(open deur natuurlijk).:laugh:

Maar je hebt gelijk Skoda speelt niet adequaat in op een verandering van de (zakelijke)markt.
Bijvoorbeeld er is maar een model met een B label van Skoda. De lang verwachte TSI motoren zijn voorlopig niet voor Skoda beschikbaar, even als de DSG-bak met 7 verzetten.

Dan is het toch niet meer dan logisch dat mensen weglopen. Zeker als de concurentie die zaakjes beter geregeld heeft.
 

Fabia

† In Memoriam
Jongens, ik heb mijn leven toch "gebeterd" ?
Probeer maar eens een negatief geluid van mij over de Roomster te vinden van de laatste tijd.

Hoi Lenk,

Het was ook met een hele grote knipoog hoor:winkie: Het is juist goed om een kritisch geluid te horen.
 

Bijlagen

  • 2635894329.jpg
    2635894329.jpg
    3,3 KB · Weergaven: 6

Hetzer

Forumguru
En mijn vrouw gaat zeer waarschijnlijk een Fabia II rijden als vervanging van haar Fabia I. Dus Skoda blijft "in the family". En ik kan dan het Fabia II draadje voeden: zie topic header !!!

hulde !!!!! :worshippy: ik neem mijn worden terug, leuk dat jullie de Fabia-2 overwegen!!

Ik ben trouwens ook niet 100% puur Skoda, ook ik flirt al geruime tijd met de "vijand" ik heb namelijk ook nog een Citroen C1 rondrijden, en misschien dat zelfs mijn Roomster wel eens word ingeruild voor een tweede Citroen (C-4 Picasso), oeps wat zeg ik nu :blush:
 
Bovenaan Onderaan