Skodaforum meeting september

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Wel Dieppe Noord frankrijk ?

Zal je waarschijnlijk er alleen staan met je Fabia zonder vrachtwagen toeter !
Als ik het nu al begrijp vinden sommige deze lokatie al een eind rijden.

Maar geeft niet hoor, 2 hobbies tegelijk gaat t niet worden
 

RefleCs

Forumguru
Damn... ik zal er waarschijnlijk niet bij zijn. 22ste heb ik een bruiloft in Roemenië en de 29ste vieren we mijn dochter haar 5e verjaardag... :(
 

EdK

Forumguru
Telkemalen als jullie er één organiseren heb ik andere bezigheden !
En maw heb ik niet de mogelijkheid om een meeting te bezoeken tot mijn spijt.

Ik weet het, telkenmale heb je er verdriet van als ik weer moet afzeggen
Maar ja volgende keer misschien eerst even overleggen welke dagen ik nog vrij heb in mijn drukke agenda ?? :cool:
 
D

Deleted member 1943

Ik hoop er ook bij te zijn maar ik beloof niks ivm werk en ik hoop toch echt dat me auto dan klaar is want de onderdelen zijn nog steeds niet binnen.
 

djmshell

Senior Member
Als het de 29ste wordt ben ik er bij mocht het de 22ste zijn moet even kijken of ik opt werk kan ruilen
 

plaza

Forumguru
Stefan 1 : de meeting is pas eind September, ik weet niet waar de onderdelen
vandaan moeten komen, maar als ze er dan nog niet zijn , zou ik serieus overwegen
om een andere auto te kopen................:grin:
 
D

Deleted member 1943

Plaza: de onderdelen zijn binnen alleen hebben ze de verkeerde grill geleverd dus wachten we met spuiten totdat alles er is ivm evt kleurverschil. Deze onderdelen hebben 4 weken op zich laten wachten. dus ik hoop dat het goedkomt :s
 

leslee

Forumguru
ik moet deze keer helaas aan me voorbij laten gaan
sta met de club op een meeting in enschede dat weekend
 

Rallye

Forumguru
Goed idee. Helaas kan ik beide dagen niet. Volgende keer beter, en voor degenen die wel gaan: veel plezier!
 

Kensel

Forumguru
Ben nog niet helemaal zeker of ik het ga redden i.v.m. werk. Maar in principe zal ik er ook zijn..
Voor mij ook de eerste meeting! Zal m'n Octi wel even goed wassen voor ik kom ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan