Skodaforum meeting september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Zoals jullie weten heb ik het laatst erg druk gehad met mijn verhuizing.
Ook zitten we nu in de vakantie periode.
Daarom zal er geen zomer meeting komen.
Maar in de planning staat een meeting voor eind september.
Dus op 22 of 29 september.
Meeting is in de regio Voorne~Putten ,Goeree~Overvlakkee
Minimaal word Vepreda aangedaan en zal er een tourtochtje inzetten.

Ik hou jullie hier op de hoogte.

Fabia

† In Memoriam
De vorige keer bij Vepreda was erg gezellig, ook de tourtoch was erg leuk. Dus ik heb er weer zin in.

ZeroNRG

Senior Member
Nadat ik afgelopen keer te druk was met andere zaken zal ik deze keer gewoon weer van de partij zijn, gezellig :worshippy:

djmshell

Senior Member
Als ik kan probeer ik deze keer wel van de partij te zijn met gezin.

Maar dit zal ook afhangen van mijn rooster.

tis ook lekker dicht bij voor ons :)

Cordoba

Forumguru
22 september ben ik er waarschijnlijk niet bij (te dicht op mijn verjaardag), de 29e waarschijnlijk wel.
Als je ergens hulp bij kan gebruiken laat het hier weten, dan kunnen we zien waar we kunnen helpen.

Wat suggesties (waar je misschien zelf ook al aan hebt gedacht): Brandweermuseum Hellevoet, en foto locatie misschien op/nabij de 2e maasvlakte?

Komt mijn Faab weer eens in de buurt van zijn vorige baasje (Middelharnis)

Canon-Eye

Donateur
Ik heb heel lang in die buurt gewoond, dus dit is wel verleidelijk - maar 't is wel dik 250km enkele reis.
Dus ik hou 't nog maar even in beraad...

MarcoO2

Forumguru
Ik doe ook weer graag mee. D'r is alleen een dikke kans dat ik dan net op vakantie ben - maar dat zien we dan wel weer!

Klinkt erg leuk, dit gaat dan mijn eerste skoda meeting worden:yeah:. Voorkeur gaat uit naar 29 september ivm werk.

EdK

Forumguru
Ja Marco als jij niet gaat dan kom ik ook niet hoor !!
Maar dan zit ik waarschijnlijk op het strand van Dieppe met een vechtvlieger in den hand te kijken of ik werledkampioen kan worden dat weekend !

Chatslet

Forumguru
Doen we de meeting gewoon bij dat strand, staan er allemaal toeterende skoda's van het forum om je aan te moedingen. Er staan dan zelfs wat Fabia's met vrachtwagen toeter tussen heb ik begrepen dus moet helemaal goed komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan