Skoda Vision O

Arjan1985

Forumguru
Allemaal heel fijn. Oprecht. Als ze maar niet Volvo achterna gaan die enkel EV leveren en alle benzine auto’s de deur uitgedaan hebben.

JeSko

Forumguru
@Arjan1985

Skoda heeft al aangegeven dat niet te willen doen, natuurlijk als er druk van moederbedrijf VAG komt moeten ze wel, maar ik denk dat ze het daar zelf ook niet meer zien zitten volledig elektrisch te gaan.

iRob1984

Senior Member
Ik heb het wel gehad met de lage auto's. Ik heb zojuist een offerte bij de baas ingediend van een Enyaq business met grote accu en een offerte van een Cupra Tavascan. De laatste heeft mijn voorkeur. Mijn God wat rijdt die lekker zeg.
Ik heb ook proefgereden in de Taramar en de Kodiaq. De grootste ergernis van een automaat is de vertraging van het terugschakelen wanneer je het gas goed onderin duwt als je bijvoorbeeld al 100 rijdt, tenzij je een dubbeltraps automaat hebt, dan gaat dit wel snel. Vanuit stilstaande positie gas geven is gewoon goed. Ik heb nu de Octavia 4 1.5 150 pk. Prima auto hoor, qua ruimte enzo, maar onze 13 jaar oude golf 1.2 bluemotion schakelt echt 10x beter. Ik ben overstag en ga voor volledig elektrisch. En trouwens een beetje aangeklede Octavia is net zo duur als de Tavascan. Ik lever iets aan ruimte in, maar dat vind ik niet erg. Dan kan mn vrouw minder inpakken voor vakanties

Bovenaan Onderaan