Skoda verf in spuitbus

Hetzer

Forumguru
Vraagje, lakstifjes e.d haal je bij de dealer over het algemeen, maar weet iemand ook een adresje waar ze de originele verf hebben in een in spuitbus , of evt kunnen mengen in een spuitbus :icon_smile_question

Ronnie

Forumguru
Ik hoop niet dat je lakschade wilt bijwerken met een "knikkerbus" , resultaat valt altijd tegen! Beter bij de spuiter een blikje (100 ml) lak aan laten maken, de spuiter van de dealer heeft meestal de kleur nog wel staan. Met een mooi klein spuitje de spotrepair spuiten, beetje blanke lak erover nevelen en polijsten, lijkt een stuk beter!

Hetzer

Forumguru
Nee, nee geen lakschede bijwerken, maar ik zit te denken een bumperspoiler en of milotec koplampspoilers aan te schaffen en deze moet in in kleur gespoten worden, zijn niet groot qua oppervlak.

Ook wil ik misschiem mijn spiegelkappen (de bovenzijde) spuiten in een contrasterende kleur, weet alleen niet of deze makkelijk zijn te demonteren??

p.s Dit lijkt me wel een goede,

www.spuitbuswinkel.nl,

handige site!!!!!

darkprojectx

Forumguru
ik haal mijn spuitbussen in exact de juiste kleur bij De Beer verfhandel.
Zij kunnen exact je kleur namaken, ook als de auto (indien dat het geval is) iets verkleurd is.
Spuitbusje kost 16 euro.

Nadeel is dat na 1 jaar de kleur niet meer zo mooi is van het gespoten onderdeel. Zelfs als je primer en genoeg blanke lak hebt gebruikt.

Kleine onderdelen zijn zo wel te spuiten, grote onderdelen zoals een spoiler moet je echt niet aan beginnen.

Hetzer

Forumguru
Het zijn booskijkers , dus dat valt mee., vekleurring moet dus ook verwaarloosbaar zijn toch?

darkprojectx

Forumguru
niet helemaal, als je het net gespoten hebt ziet het er mooi uit,
maar binnen 1 jaar zie je zeker kleur verschil.

ik heb in het verleden al aardig wat booskijkertjes, bumpers en dergelijke gespoten

Fabia

† In Memoriam
Zodra Hetzer bij vepreda komt rollen ze daar de rode loper weer uit. Kunnen ze weer een auto verkopen.

Bovenaan Onderaan