Skoda tunen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tpper

Nieuw lid
Hallo mensen,

ik ben nieuw op dit forum. Ik ben van plan om een fabia te kopen. Alleen wilde ik het volgende weten. Is een skoda makkelijk te tunen en wat voor verschillende motoren en uitvoeringen is een fabia te krijgen?

Groetjes nborn /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Karstieman

Forumguru
Hallo Tpper,

Wil je een diesel of een benzine kopen ?
Diesels zijn in ieder geval makkelijk te tunen.
Voor de verschillende motoren en uitvoeringen zou ik eerst eens kijken op de Skoda site. www.skoda.nl
 

FILA

Lid
Hij bedoelt mss optisch tunen.

In dat geval kan ik zeggen dat het NIET makkelijk is. Als ge iets wilt moet het van Tsjechië komen of ge moet stukken van nen andere auto aanpassen aan de Fabia. Het is zeker niet zo da ge even naar nen tuningwinkel gaat en ze u nen helen cataloog bijna laten zien van Skoda zoals men dat wel kan voor VW.
 

tpper

Nieuw lid
Zijn er dan geensite's waar dit wel te bestellen is??? En het tunen van de motor kan door middel van een chip. Enig idee waar dit mogelijk is??
 

Karstieman

Forumguru
Kijk eens bij onze LINKS pagina onder het kopje TUNERS.
Daar vind je wat je zoekt /forum/images/graemlins/wink.gif
 
In een goede autoshop is wel iets verkrijgbaar , kijk anders eens bij de links is zat te vinden /forum/images/graemlins/grin.gif
 

FILA

Lid
Ja, iets, maar geen overdaad aan stukken.
Op internet vindt ge zeker wa ge zoekt, ik heb mijn kit bestelt op www.kopistyling.com

Chip steken ga ik laten doen deze winter door Heinz in Aalst. Bent ge ook van België of van Nederland?
 

tpper

Nieuw lid
Ik woon in nederland ik zal eens kijken op de pagina. Ik zal zelf ook nog eens door zoeken kijken wat ik vind!
 

el_diablo

Nieuw lid
mah wij hebbe redelijk veel uit duitsland laten kome als ge een beetje rondkijkt op e-bay ofzo vind ge ook veel dingen
maar tis idd nie zo simpel als een honda of een golf om te tunen maar perfect te doen /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan