Skoda Thule Dakdragers sleutel kapje

Roeland80

Forumguru
Helaas niet helemaal goed opgelet met het monteren van de dakdragers. 1 van de sleutel kapjes niet goed of niet opslot gedraaid… helaas eentje kwijt geraakt onder het rijden. Via Thule niet verder gekomen dan dat ze deze als pakket gemaakt en geleverd hebben aan Skoda en Skoda zegt dat ze niks kunnen vinden over deze dragers terwijl ik gewoon het type nummer heb… iemand hier die hier handig in is en toch iets kan vinden in de systemen van Skoda? Gaat in om deze:
IMG_8474.jpeg

image0.jpeg

hemi24

Forumguru
Da’s al best een oude set; zal niet meevallen om daar onderdelen bij te vinden.

Misschien kunnen ze hier wat voor je betekenen:

Op eBay biedt iemand de set nog als nieuw aan:

Misschien kun je via Seat nog wel onderdelen krijgen, daar schijnt de set nog later verkocht te zijn.
Je kunt proberen via de onderdelenservice van Century :

Roeland80

Forumguru
Inderdaad al bij dakdragers expert gevraagd die zeggen dat ze van deze Skoda versie niks kunnen leveren helaas….

Ja incl verzenden toch bijna 100,-….voor alleen een kapje toch wel duur dan…. Dacht kan vast wel los geleverd worden

Bij century ook al een mail gestuurd die kunnen helemaal niks met de onderdeel nummers die ik de aan lever vind het best bijzonder…

Kapje heeft wel een nummer: IMG_8561.jpeg

SuperBartje

Forumguru
Ik had exact dezelfde set op mijn Octavia en Superb in gebruik.
Alleen toen stond er Jetbag als merk op. Even snel zoeken leert dat het set 6501is.
Misschien kan dit je helpen het zoeken te verbreden en helpt het je te vinden.
Op.marktplaats zie ik een complete set voor €30 staan.
Succes!

Canon-Eye

Forumguru
Heeft Thule geen importeur die iets zou kunnen betekenen?
Vooral het onderdeelnummer van het kapje zelf zou hier van belang kunnen blijken.
Oh ja, je bent met dat kapje ook het slotje kwijt. Wellicht kunnen ze meteen een slotje met hetzelfde sleutelnummer leveren...

Tees

Donateur
Gegeven hoe oud deze set is, zou ik wel goed naar de kosten kijken. Modernere sets met ovalen of druppelvormige dragers zijn vaak ook maar een paar tientjes als je even goed zoekt op Marktplaats. Al ben ik er wel altijd fan van om te repareren wat gerepareerd kan worden, maar op een gegeven moment is t ook wel mooi geweest ;)

PizzaPieter

Donateur
Ik was mijn afdekdop van Farad óók kwijt, ik dacht tijdens t rijden.

Kwam hem weer tegen onder t reservewiel week voor de vakantie

Bovenaan Onderaan