Skoda superb sportline (facelift!) 2019-2020

380A5220-1AAB-4B08-A565-7E37276D9905.jpeg 9DE348F2-D901-46D2-883A-C2AAF2078F17.jpeg 8808DF53-E762-471C-B343-E55E27FDCFF7.jpeg Bekijk bijlage 77126 04CD0E52-F538-42F5-86B2-99550912EC87.jpeg Bekijk bijlage 77128 91D14123-ED37-4946-B6AE-9E9C7A077C52.jpeg 9DE348F2-D901-46D2-883A-C2AAF2078F17.jpeg
gisteren men nieuwe Skoda superb sportline (190pk diesel Fwd) opgehaald. Super tevreden van. De adaptieve cruise controle is wel wennen. De zetels zijn zalig ! App in car is tof samen met de virtual cockpit, enkel men coyote (op gsm met Apple car Play) weigert te werken iets met extended versie aanschaffen ofzo. Wat staat er nog op het programma.
Vcds aanpassingen:
  • Gasrespons
  • Noodknipperen bij harde stop indien mogelijk.
  • Pieptoon koffer uitschakelen.
  • Xds indien mogelijk
  • Andere suggesties welkom
Na een inrij periode waarschijnlijk ook chiptuning laten doen.

Mvg
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
Mooie voiture,

Suggestie:

- Letters Superb eraf (geen gezicht meer met die centrale merknaam)
- Reclame van de nummerplaat eraf (dat is een beetje de smet op de auto :deuk:)

Wat moet ik me voorstellen bij pieptoon koffer?
 
Mooie voiture,

Suggestie:

- Letters Superb eraf (geen gezicht meer met die centrale merknaam)
- Reclame van de nummerplaat eraf (dat is een beetje de smet op de auto :deuk:)

Wat moet ik me voorstellen bij pieptoon koffer?

die letters storen mij niet.
En de reclame van de garage ook niet. Is en blijft een lease wagen bedoelt voor functioneel gebruik.
 

Japanese Power

Donateur
Bij het openen en sluiten van de achterklep hoor je een akoestische waarschuwing.
Als je hem van binnenuit of met de AB opent heb je een piep, als je hem met de klephandel opent heb je geen piep... De piep is omdat je er niet zelf dichtbij staat voor de veiligheid. Doe je de klep met de handel open sta je er sowieso dichtbij.
 
Zo gave bak zeg. Mooiste kleur die er is voor deze auto.
Lekkere diesel erin. Genietse. :D

dank u ! De kleur en de zetels zijn 10x beter dan ik mij voorheen kon inbeelden.
De dikke diesel rijdt aardig enkel de gasrespons kan iets beter maar daar zijn blijkbaar vcds mogelijkheden voor.

ergens had ik ook gelezen dat de ophanging / vering wat zacht was en veel naveerde maar bij deze sportline met sportieve ophanging geen last van (heb niet de dcc maar de vaste sport ophanging).

nu heb ik mooi grote velgen en bedenk ik , ohja een maatje of mss twee kon nog mooier zijn maar super tevreden.
 
Heel mooie wagen. En ivm de velgen... Persoonlijk zie ik graag nog een beetje band, dus ik vind de maat op je Superb perfect.
 
Bovenaan Onderaan