Skoda Superb Combi outdoor 3.6 V6 facelift

bigjim

Lid
Alle bovenstaande info klopt allicht. Ik zal alvast eens kijken op de skoda bazaar als ik het terugvind…
@Der Einser : hoe kan ik contact met jou opnemen ivm je verkoopsuggesties? Ik krijg ondertussen wel sporadisch een realistisch bod binnen (>20.000 euro), en morgen komt er alvast iemand kijken. Maar uiteraard zijn alle andere suggesties welkom.
Bij nieuwe firma staat al een andere wagen voor me klaar, dus overzetten zal niet lukken. Spijtig genoeg :wavecry:
 

fiestaman

Forumguru
Deze was ik dus tegen gekomen. Super wagen waar ik eigenlijk wel interesse in had.
Tot ja, ik de biv en rijtax had zitten berekenen :(

Ik heb voor een auto wel iets over, maar dat was met net iets té.

Veel succes met de verkoop!
 

bigjim

Lid
Allen dank voor de input (vooral 'der Einser'). Heb 'em aldus toch voor een deftige prijs kunnen voorkopen aan iemand uit Amiens.. Andere taks- en BIV regelgeving daar blijkbaar.

Nieuwe wagen is ook ok, wel geen skoda dus zou kunnen dat die foto niet op een skoda forum past ;)

IMG_0908.JPG
 

RefleCs

Forumguru
Allen dank voor de input (vooral 'der Einser'). Heb 'em aldus toch voor een deftige prijs kunnen voorkopen aan iemand uit Amiens.. Andere taks- en BIV regelgeving daar blijkbaar.

Nieuwe wagen is ook ok, wel geen skoda dus zou kunnen dat die foto niet op een skoda forum past ;)

IMG_0908.JPG

De foto komt niet door dus ik denk dat het forum deze al filtert :deuk:
 

s-line

Forumguru
Ik heb vandaag ook ff in zo'n Volvo gezeten en gereden..... wat een ontzettende vette bak! Goede keus, kan geen Audi q7 tegen op vind ik! Schitterend model!
 
Bovenaan Onderaan