veelvoorweinig
Lid
Na een tijd uitzoeken, proefritten en keuzes maken, is de auto nu eindelijk besteld.
Althans bij de leasemaatschappij, de dealer heeft de order nog niet binnen....
Het is een Skoda Superb Combi 1.8TSI 118KW DSG7 Ambition Businessline geworden met de volgende opties:
- Magnetic Brown
- Sportonderstel
- 17" Trifid velgen
- Sunset
Verder uiteindelijk niets erbij besteld wat ik niet perse nodig vond; met de prijsverhoging van 1 juli is de auto toch al duurder als mijn bedoeling was!
Ben benieuwd wanneer de dealer de bestelling heeft. Het zal dan gok ik nog wel zo'n 8 weken duren voor de auto geleverd gaat worden?
Overigens moet ik ook nog 8900 km met mijn huidige auto rijden voordat ik m in mag leveren dus dat is ruim 1000 km per week :grin:
Heb nog wel een paar detailvraagjes voor de kenners onder ons:
1. Wat brand er precies bij dagrijverlichting en schakelt dat in AUTO bij donker worden om naar AFS dimlicht?
2. Heeft mijn auto de automatische bagageruimte afdekking?
3. Heeft mijn auto regelbare voetruimte-verlichting?
4. gaan de alarmlichten even knipperen bij hard remmen?
5. Kun je met de bandenspanningscontrole zelf iets controleren of doet ie wat als het "mis" is?
6. Heeft de auto bergwegrijhulp?
7. Zit er GSM II of GSM III in en kan ik mijn HTC Desire Z blijven bedienen als ie gekoppeld is? (internet, email, etc.)
8. Staat Needle Sweep standaard aan bij deze uitvoering?
9. Gaan de ramen automatisch dicht als de auto op slot staat en het gaat regenen?
10. Kan je de gordelpiep uitschakelen? draadje doorknippen oid?
Allemaal minder belangrijke vraagjes maar ben wel nieuwsgierig :grin:
Althans bij de leasemaatschappij, de dealer heeft de order nog niet binnen....
Het is een Skoda Superb Combi 1.8TSI 118KW DSG7 Ambition Businessline geworden met de volgende opties:
- Magnetic Brown
- Sportonderstel
- 17" Trifid velgen
- Sunset
Verder uiteindelijk niets erbij besteld wat ik niet perse nodig vond; met de prijsverhoging van 1 juli is de auto toch al duurder als mijn bedoeling was!
Ben benieuwd wanneer de dealer de bestelling heeft. Het zal dan gok ik nog wel zo'n 8 weken duren voor de auto geleverd gaat worden?
Overigens moet ik ook nog 8900 km met mijn huidige auto rijden voordat ik m in mag leveren dus dat is ruim 1000 km per week :grin:
Heb nog wel een paar detailvraagjes voor de kenners onder ons:
1. Wat brand er precies bij dagrijverlichting en schakelt dat in AUTO bij donker worden om naar AFS dimlicht?
2. Heeft mijn auto de automatische bagageruimte afdekking?
3. Heeft mijn auto regelbare voetruimte-verlichting?
4. gaan de alarmlichten even knipperen bij hard remmen?
5. Kun je met de bandenspanningscontrole zelf iets controleren of doet ie wat als het "mis" is?
6. Heeft de auto bergwegrijhulp?
7. Zit er GSM II of GSM III in en kan ik mijn HTC Desire Z blijven bedienen als ie gekoppeld is? (internet, email, etc.)
8. Staat Needle Sweep standaard aan bij deze uitvoering?
9. Gaan de ramen automatisch dicht als de auto op slot staat en het gaat regenen?
10. Kan je de gordelpiep uitschakelen? draadje doorknippen oid?
Allemaal minder belangrijke vraagjes maar ben wel nieuwsgierig :grin: