Skoda superb 3 bodykit

Po!!eke

Actief lid
Goedenavond ik ben benieuwd of iemand al bij superskoda de bodykit rondom besteld en geplaatst heeft. Ziet er op de foto's strak uit maar ben benieuwd of het er in het echt ook zo uitziet.

Bijlagen

• IMG_7034.PNG
    IMG_7034.PNG
    723,8 KB · Weergaven: 281

Rostratus

Nieuw lid
Ik heb aan die hele bodykit niet meteen behoefte, enkel de nieuwe honeycomb grille zie ik wel erg zitten. Er staat nog geen prijs van op superskoda, daar wacht ik nog op. Ik vind dit een erg mooi geheel samen met de honeycomb bumper.
s3-fgc-hnc8.jpg

Wat me daarbij dan wel nog tegen houdt is dat ze een "professional install" aanraden. Ik veronderstel dat de bumper los moet. Iemand die daar meer over weet toevallig?

Middag

Forumguru
alleen mooi als ook al het andere chrome verdwijnt.. zo jammer dat ze die wagens helemaal met die rommel volplakken..

s-line

Forumguru
Deze S3 is van Kubi (een chech) echt wel een hele dikke auto tot in details! Zijn witte S2C was/is ook een juweeltje!
Maar een body-kit heeft de Superb
helemaal niet nodig, een goede (lage) verlaging en een paar dikke wielen is veel stijlvoller!

BenjaminM

Nieuw lid
Vrij tevreden van. Bumper moet er inderdaad af en een paar kleine aanpassingen om op de bumper te passen kwestie van bevestigingen maar niets extreem. De mijne besteld op superskoda

Bijlagen

• 5A12F7DF-34E4-4E14-AC2F-57761DCF1EF2.jpeg
    5A12F7DF-34E4-4E14-AC2F-57761DCF1EF2.jpeg
    933 KB · Weergaven: 110

EdjeB

Actief lid
Heb verder nog geen onderzoek gedaan, ik zit ook te denken aan honinggraat grill op mijn S3, is het een beetje te doen? En is het eenvoudig om bumper los te halen?

Bovenaan Onderaan