Skoda Scala met Amundsen (MIB3?)

Dat kan natuurlijk ook. Je telefoon gebruiken als hotspot en Amundse instellen op wifi.
Ne ik heb travel assistend niet zelf aangezet. Was al zo.
 

Johndoe44

Actief lid
Ik moet eerst door de skoda connect registratie. Ik zal maandag wel de garage bellen. Thnx voor je reacties
 

jesse_s93

Donateur
Ik heb wel travelassist. Verkeersinformatie werkt ook. Alleen de parkeerplaatsen en weer app kan ik niet vinden. Ws nog niet beschikbaar in Nederland.
Ik heb mij aangemeld bij Skoda connect met mijn PC. Daarna op het entertainment systeem aangemeld. Dit
ging goed. Kon eerst niet zien of ik via de e-sim op internet kon komen maar nu lijk ik het gevonden te hebben. Helaas weten dealers het vaak ook niet. Moeten dit dan navragen bij Skoda Nederland. De handleiding is geen “goede@ handleiding

Ik zie dat je een Scala Business Edition hebt. In de prijslijst zie ik Travel Assist als optie nergens terug. Hebben we het hier over dezelfde optie? Travel Assist = verkeersbordherkenning middels de camera in de voorruit? Ik was daar erg benieuwd naar en had er een topic voor geopend.
 

Nijmegen

Nieuw lid
Ik heb sinds 3 dagen eindelijk ook mijn Scala. Ben er erg blij mee en eerste bevindingen zijn top. Ik heb wel een paar vraagjes en hoop dat jullie me kunnen helpen aangezien ik er niet zo handig mee ben! ;)

* Werkt Android auto / Mirrorlink bij jullie? Het lukt mij niet om de telefoon via de kabel met de auto te conncecten...

* Ik lees hier van alles over het updaten van Amundsen. Als ik de update via m'n navigatiesysteem op zoek roept ie steeds dat ie blijft zoeken naar updates? Is dit wel de juiste wijze?

Ik hoop dat julli me weer beetje wijzer kunnen maken in de Scala! :-)
 

jesse_s93

Donateur
Misschien een stomme vraag, maar werkt het wel in een andere auto? Android Auto is namelijk niet officieel in Nederland, dus er zal via een omweg een .apk bestand moeten worden geïnstalleerd op de telefoon.
 

Nijmegen

Nieuw lid
Misschien een stomme vraag, maar werkt het wel in een andere auto? Android Auto is namelijk niet officieel in Nederland, dus er zal via een omweg een .apk bestand moeten worden geïnstalleerd op de telefoon.

APK is geïnstalleerd via de omweg. Heb het nog niet in andere auto gecheckt. Zal dat inderdaad eens proberen! :)
 
Heeft iemand de "spraakbediening " al werkend?
Er staat wel in de handleiding de volgende zin "Voor enkele infotainmenttalen is de spraakbediening niet beschikbaar" maar misschien wel bij iemand die een update van het systeem heeft gehad.
 
Bovenaan Onderaan