Skoda Roomster

somebodey

Actief lid
Normaal wordt volgende week onze Roomster besteld.
Dit met de saloncondities (Belgie).

Het wordt een 1.2 TSI 85PK
Disney on Ice plus versie met het Family Pack bij.

Disney On Ice plus:
Scout Look
15" Alu velgen
Climatronic
Cruise Control
Centrale armsteun vooraan
Racio CD MP3 Swing
Dakrails
4 spakig multifunctioneel lederen stuur - radiobediening
Maxi-DOT
Opbergmodule
Panoramisch glazen dak
Verduisterde ruiten achteraan
PDC achteraan
Elektrische ruiten achteraan

Family Pack:
Zonneschermen voor de zijdelingse ruiten
DVD-schermen "Nextbase"

Leveringstijd: eind maart - begin april.. :(

Dit zou het moeten worden, excl de velgen dan..

roomster_conso_ok.jpg

EdZ

Donateur
Na een klein jaar wennen aan mijn eigen Roomster ben ik om en kan ik hierop maar één ding zeggen: zo één wil ik ook wel!

skodaroomy

Actief lid
Goede keus de roomster. Welke kleur is het geworden? Rij momenteel al in mijn tweede roomster met de kleur mato brown. Als je hem eenmaal heb dan sta je versteld van de ruimte en het rijcomfort. Succes en veel veilige kilometers toegewenst.

somebodey

Actief lid
Goede keus de roomster. Welke kleur is het geworden? Rij momenteel al in mijn tweede roomster met de kleur mato brown. Als je hem eenmaal heb dan sta je versteld van de ruimte en het rijcomfort. Succes en veel veilige kilometers toegewenst.

Het wordt de kleur zoals op de foto, Mato Brown.

somebodey

Actief lid
Omwille van 2 verschillende prijzen bij 2 dealers van Skoda, nog wat aan het onderhandelen..

Als de ene zijn prijs laat zakken (heeft temaken met werknemerskorting) neem ik er de GPS nog bij!

Fabia

† In Memoriam
Leuk weer een Roomster rijder erbij. Het is echt een hele onderschatte auto. Je moet echt ingereden hebben om 'm te waarderen.

somebodey

Actief lid
Omwille van 2 verschillende prijzen bij 2 dealers van Skoda, nog wat aan het onderhandelen..

Als de ene zijn prijs laat zakken (heeft temaken met werknemerskorting) neem ik er de GPS nog bij!

Het is dan toch de Roomster geworden met GPS!! :xyxthumbs:

Wordt straks getekend en dan is het wachten tot begin april :(

somebodey

Actief lid
Tijdens een van de vorige bezoeken aan de garage het boekje met de accessoires gevonden voor de Roomster..

Er zal toch nog het een en ander erbij komen..

1) instaplijsten (alu)
2) dakkoffer
3) koelbox
4) Skoda Kentaur velgen (die van de RR Scout)

Instaplijsten zal besteld worden voor de auto er is, kan dat bij levering meteen geinstalleerd worden :)

Velgen zijn we op de 2dehands markt op zoek naar..

somebodey

Actief lid
Aangezien wij in-to tuning zijn (vorige auto was verlaagd en OEM+ velgen onder), hier een foto van wat we ervan verwachten..

uuu1.jpg

somebodey

Actief lid
Het wringt nog een beetje bij mij..

ik heb een scout look besteld en zou er graag de velgen ook nog bestellen.
Dus het is of volledig scout (beetje 4x4, hoog) of verlaagd rijdend (mooi sportief)

somebodey

Actief lid
Op de huidige wagen wordt zondag een voorschot gegeven, dus deze is eindelijk verkocht.
Nu is het aftellen naar april!
Had woensdag al eens polshoogte genomen bij de dealer.. Helaas wisten ze nog van niets :(

Bovenaan Onderaan