skoda roomster 1.2 TSI DSG almost full option

piranna

Nieuw lid
De vrouw kloeg al een redelijke tijd dat het parkeren met de ford galaxy haar niet beviel. Dus naar de skoda garage getrokken hier 400m vandaan om te kijken naar een Citigo. Vondt hem wat te duur met 11000 euries met de opties die wij wilden. Garageman toonde mij alle skoda modellen. Best leuk om die info te mogen krijgen. Op het einde van de avond vertelde hij me dat er een skoda roomster binnengekomen was van een oude heer die niet meer goed zag. 2 jaar oud en 9000km voor 9500. Ja toen ik die auto zag duurde het niet lang voor ik helemaal om was. Mooie design lichtmetalen velgskes, schoon licht blauw, zonnedak, lederen stuur met radio bediening, niet te veel foefkes erop. Cruise control en dsg, heeeeerlijk. Deze auto is kwasi full option, enkel gps ontbreekt maar daar dient de tom tom voor.
Die auto rijdt zaaaaalig tov die oude wagellende galaxy. Ik geniet zo van het konfort van deze auto dat ik lekker rustig rij en de dsg rustig zijn werk laat doen. Heeeerlijk voor mij zeker geen dikke dure centen zuipende mercedes bmw of zoiets. Kan het wel betalen ehum maar deze auto voldoet volledig aan mijn behoeften en er zijn nog zo veel leuke dingen om geld aan te geven toch.

piranna

Nieuw lid
Bij gelegenheid zal ik fotoos nemen. Even opscheppen :-) Het is net een mini porsche met die snelle zacht schakelende DSG bak en pittige ronkende direct ingespoten turbo benzine motor als het vooruit gaan moet. Het design van buiten vindt ik heerlijk. Binnen is alles duidelijk en goed. Stuur voelt lekker aan. Tja ... je bent verplicht dat vast te houden dus is toch wel leuk als het lekker aan voelt :-)

Bovenaan Onderaan