Skoda Outlet

Wij hebben ongeveer dezelfde korting gekregen. /forum/images/graemlins/smile.gif
En hebben de uitvoering zoals we uitgezocht hebben. /forum/images/graemlins/smile.gif
Bij een dealer in de buurt. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Als erkent Skoda dealer zijn wij in staat u nieuwe Skoda's met een aantrekkelijke korting aan te bieden. Vraag niet hoe het kan maar profiteer.

[/ QUOTE ]
Ehhh, neen.
1. het is Erkend
2. Als me gevraagd wordt niks te vragen, dan krijg ik al jeuk.
3. Zoals Skoda 0 hierboven al meldt, kun je zelf ook wel een knappe korting bedingen, en krijg je exact het model dat je wilt. Zeker nu (zie krant vandaag) de autobranche zo'n pijn heeft.
4. Ik bouw net als met m'n klanten, graag een relatie op met m'n dealer. Dus auto daar bestellen en daar in onderhoud geven.
 

elcocheSKODA

Actief lid
Op site SKODA OUTLET
Skoda Octavia Hatchback Elegance.
Motor: 1.6 mpi 75kw.
Airco, Cruise control, Elektrische ramen, ABS, Radio cd speler "Stream", Boordcomputer, Parkeersensoren achter, Lichtmetalen velgen 17 inch, Centrale vergrendeling met afstandbediening. Graphite grey Metallic € 28.185,00 - korting € 2.250,00 = € 25.935,00

Volgens mij kost deze auto bij iedere willekeurige dealer zonder korting 25615 euro (prijslijst Octavia inclusief aflevering). /forum/images/graemlins/crazy.gif
Waar blijft nu die korting bij Skoda Outlet??? /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Vindt het een beetje vreemd dat een officiele service-dealer gaat verkondigen dat hij je een betere deal kan geven dan een andere Skodadealer.
Kreeg bij mijn dealer (Rijnwoud) toch een betere inruil op mijn vorige Octavia dan bij andere Skodadealers.
En ik krijg nog steeds Perfecte service ondanks de scherpe deal.
 

ougie

Forumguru
Ik dacht dat reclame niet was toegestaan op het forum. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif
 

Danny

Senior Member
Voor de grote groep zoekende leaserijders staat er bij
autobedrijf van Kleef in dordrecht een;
<font color="red">Octavia 1.9TDI HB Elegance, Black magic</font>
<font color="red">16" lm velgen,elektrisch schuif-/kanteldak en PDC voor</font>
staat in de showroom met €1.500,- extra korting
Kan dus misschien wel intressant zijn voor iemand hier...

(ik maak geen reklame was er voor een beurt en had even rondgekeken) /forum/images/graemlins/24.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Vindt het een beetje vreemd dat een officiele service-dealer gaat verkondigen dat hij je een betere deal kan geven dan een andere Skodadealer.
Kreeg bij mijn dealer (Rijnwoud) toch een betere inruil op mijn vorige Octavia dan bij andere Skodadealers.
En ik krijg nog steeds Perfecte service ondanks de scherpe deal.

[/ QUOTE ]
Ik weet heel toevallig dat magyarskoda bij RijnWoud werkt als verkoper!
 
Zo is het niet moeilijk hé om een goede deal te kunnen maken ... Anderzijds vind ik ook de reclame van SkodaOutlet wat dubieus ...
 
Als magyarskoda daar werkt kan hij voor ons misschien wel wat korting regelen bij Rijnwoud???? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

kane

Nieuw lid
Skodaoutlet.nl is hetzelfde als Gecu culemborg. Zie ook: http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=&amp;Number=6068&amp;page=5&amp;view=collapsed&amp;sb=5&amp;o=&amp;fpart=1#6068

De korting die op de site staat krijg je uiteraard zonder problemen maar over inruil van een oude auto wordt erg moeilijk gedaan. Dat maakt skodaoutlet niet echt goedkoper dan andere dealers. Toch heb ik mijn Fabia bij Gecu gekocht omdat het na stevig onderhandelen toch wel een heel stuk goedkoper was dan bij een dichterbijgelegen Skoda dealer. Aflevering was op zich netjes op één puntje na. Er zou gezorgd worden voor radio voorbereiding, dat is slechts deels gedaan. Ze hebben alleen het bakje eruit gahaald en een frame erin, geen ISO aanpassing die wel nodig is bij aansluiting van een niet-VAG radio.
 

Hetzer

Forumguru
De dealers verdienen het MEEST aan het onderhoud van je auto, dus is je eigen dealer toch vaak geneigd om meeer terug te geven voor je oude auto!!, zo kun ke uiteindelijk veeeeeel goedkoper uit zijn dan bij het naar mijns inziens wat dubieuze SkodaOutlet
 
Bovenaan Onderaan