Skoda op de IAA

___JC___

Forumguru
Ik was gisteren op de IAA in Frankfurt om al het mooist te bekijken wat er aan gaat komen voor de Hollandse wegen. Ik moet zeggen dat ik de RAI al groot vond maar dit is helemaal gigantisch. Al met al ruim 7 uur lopen slenteren op de beurs.

Er waren een hoop mooie auto's te zien met als toppers de Aston Martin DBS (WAUW !!!). Helaas viel de Skoda stand nogal tegen. De Fabia combi stond er (sorry jongens maar die boeit me totaal niet) en een blauwe RS. Verder alleen maar standaard wagens. Echt jammer en het viel nogal op tussen al het ' modellengeweld' van de andere merken. Slaan ze toch een beetje de plank mis bij Skoda. :eek:

De stands van Mercedes en BMW waren echt gigantisch ! En zelfs Lada stond er maar daar was het niet echt druk...

Iemand anders nog geweest?

sitechris

Donateur
ik ben er twee keer geweest (niet dit jaar overigens), en het is echt de moeite waard om idd eens een keer te bezoeken. Wat JC schrijft klopt, je loopt en loopt en loopt..echt een enorm groot complex. In tegenstelling tot in NL kun je op de IAA ook gewoon even plaatsnemen in de duurdere (S600 etc) modellen van Mercedes, BMW en Audi.

Qua afstand is Frankfurt vanuit NL ook prima te doen en de parkeervoorzieningen zijn riant bij de IAA.

LenK

Forumguru
Skoda op de RAI stelde ook niet zoveel voor maar als er een nieuwe model -in het geval van de RAI de Fabia 2- staat dan kun je dat toch vast bekijken als je er in geinteresseerd bent.

Dat je in Dld wel in duurdere auto's kunt zitten komt dat niet doordat die in Dld meer verkocht worden, omdat ze daar niet zo duur zijn (geen klote BPM).

Wbt Skoda: het geld dat aan een dure stand wordt uitgegeven kunnen ze ook besteden aan andere (nuttigere) dingen of aan een lagere prijs.
Het is bij alle merkartikelen zo dat het grootste deel van de meerprijs in de marketing-(en aanverwante imagoverhogings)kosten zit en bijna niet in de betere kwaliteit van die merkartikelen.

___JC___

Forumguru
Wbt Skoda: het geld dat aan een dure stand wordt uitgegeven kunnen ze ook besteden aan andere (nuttigere) dingen of aan een lagere prijs.
Het is bij alle merkartikelen zo dat het grootste deel van de meerprijs in de marketing-(en aanverwante imagoverhogings)kosten zit en bijna niet in de betere kwaliteit van die merkartikelen.

Ik geloof dr weinig van maar STEL dat het zo is ga dr dan niet staan...

Bovenaan Onderaan