Skoda One app gaat op in Skoda Connect app

Maarten

Forumguru
Volgens de mailing van Skoda zou per 6 mei 2020 de One app ophouden te bestaan en opgaan in de Connect app.

Inmiddels is het 9 mei maar ik zie nog geen update van de Connect app waarbij de One app geïntegreerd is.

Iemand die weet hoe dit zit of al wel de nieuwe gecombineerde Connect app heeft?
 

Bijlagen

  • IMG_20200509_123021.jpg
    IMG_20200509_123021.jpg
    406,1 KB · Weergaven: 26

EdK

Forumguru
Ach niets bijzonders......
Zo gaat het vaak !

Ik zit al met smart te wachten hier als dan uiteindelijk de app is te downen en hij werkt totaal niet !!
Want dat is vaak de volgende stap...

:pieker::pardon:
 
Nieuwe Octavia gekocht en zie dit nu in de Skoda connect app. Begrijp ik het goed dat Skoda Connect en Smartlink+ 2 gescheiden systemen zijn? Met ieder een eigen mobiele verbinding?
Weet iemand een draadje waar ik meer kan lezen hoe tegenwoordig dat werkt?

MiC
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200807-102831_KODA Connect.jpg
    Screenshot_20200807-102831_KODA Connect.jpg
    138,3 KB · Weergaven: 16

Rallye

Forumguru
Smartlink+ is Apple Carplay en Android Auto en werkt dus via de verbinding van je telefoon, die hiervoor draadloos verbindt met de auto (volgens mij is dat de + in Smartlink+). Skoda Connect werkt vanuit het menu van je navigatie, bij recente Skoda’s met een eigen draadloze verbinding. De Skoda Connect-app verbindt je telefoon met deze functie (dus via de wifi van de auto als je in de auto zit en zowel de verbinding van je auto als die van je telefoon als je op afstand bent) en maakt het mogelijk om zaken op afstand te regelen via je telefoon (mits je auto daar oor geschikt is).
 
Bovenaan Onderaan