Skoda Oktavia 2.0 tfsi RS uit 2006 vraagje.....

Raoul66

Nieuw lid
Hallo,

Binnenkort krijg ik dit speeltje, echter ik weet niet welke navigatie hier standaard in zit? Hij is van mei dus nog net met van die mooie groene klauwen gelukkig......

Kensel

Forumguru
Welkom op het forum!

Heb je toevallig zo'n navigatiesysteem?:
Aujl2OcCEAABC-B.jpg
Dit is namelijk een Nexus. Mijn auto komt uit oktober 2006 en had dit systeem erin zitten.

Raoul66

Nieuw lid
Jaaa dat is 'm zeker weten. Effe kijken of er een update op moet komen. Hoe is de radio van dit systeem, zit er al een sd slot ingebouwd? CD wisselaar misschien? Thx voor de goede info En over die rooie, die zijn toch meer voor de look a like ferrari' "a la zeepkist" niet? Groen is 100% Skoda volgens mij......

Kensel

Forumguru
Ik heb het systeem z.s.m. vervangen door een Kenwood-systeem.
Heb het systeem net even bekeken en kon geen sd-slot vinden, cd-wisselaar is optioneel (zonder de wisselaar kan je geen cd's luisteren en navigatie gebruiken tegelijk - wat ik een groot nadeel vond - evenals dat de aansluitmogelijkheden beperkt zijn).
Verder moet je opletten of de radioontvangst goed is, bij mij was de specifieke "Nexus-aansluiting" van de antenne 'lam' waardoor deze flink wat storing op de zender verzorgde..
Maar als je inderdaad een wisselaar hebt bijvoorbeeld kan ik me indenken dat het al een stuk beter aan je verwachtingen kan voldoen.

Bovenaan Onderaan