Skoda Octavia RS Combi (2014)

Spector

Forumguru
Ah, oké. Duidelijk verhaal. Misschien heb ik wel interesse in de air intake met het oog op toekomstige aanpassingen.
 

StefanAR

Forumguru
Ah, oké. Duidelijk verhaal. Misschien heb ik wel interesse in de air intake met het oog op toekomstige aanpassingen.

Ik gooi vanavond alles online, er is ook al een andere geinteresseerde voor de intake. Maar let me know als alles online staat
 

DiVini76

Forumguru
Voor de liefhebber, binnenkort komen er diverse spullen voor de Octavia (RS) te koop! Waaronders downpipe met racekat, air intake (VWR R600), winterbanden op 18" Gemini velgen, Sonniboys etc. etc.

Ik zal deze week nog even een topic in de verkoophoek openen.

Scheelt dat nu echt zoveel met de Sonniboys qua warmte in de wagen?
Mijn OC3 heeft namelijk al getinte ramen vanaf de B-stijl.

Moet zeggen dat het afgelopen maandag met die hitte niet echt goed koel werd in de wagen, ook al stond de airco vol aan, dus vraag me af of de Sonniboys er echt nog wat aan kunnen toevoegen? -> dit ook met oog op de komende zomervakantie naar Spanje... :D
 

Canon-Eye

Forumguru
Scheelt dat nu echt zoveel met de Sonniboys qua warmte in de wagen?
Ja, dat scheelt aanmerkelijk. Ik rij sinds eind 2007 al in mijn derde auto met de Sunset-optie plus Sonniboys en wil nooit meer anders. Ze zitten er zomer en winter in, mede omdat de inkijk naar de achterbank (en in de vakantie de hele achterbak) zo goed als nihil is.
 

StefanAR

Forumguru
Ja, dat scheelt aanmerkelijk. Ik rij sinds eind 2007 al in mijn derde auto met de Sunset-optie plus Sonniboys en wil nooit meer anders. Ze zitten er zomer en winter in, mede omdat de inkijk naar de achterbank (en in de vakantie de hele achterbak) zo goed als nihil is.
+1
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ze zitten er zomer en winter in, mede omdat de inkijk naar de achterbank (en in de vakantie de hele achterbak) zo goed als nihil is.

De vraag rijst dan in hoeverre dat een voordeel is. Je zou ook kunnen redeneren dat dit wijst op de behoefte zaken aan het oog te onttrekken en daarom juist uitnodigt een kijkje te nemen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, als er duidelijk iets in ligt als een tas, laptop, camera oid, is een ruit snel ingeslagen. Maar als er helemaal niets te zien is, zal men dat "verdacht" vinden.
 

Okki

Donateur
Maar als er helemaal niets te zien is, zal men dat "verdacht" vinden.

Als ik op vakantie ben (en de auto is uitgepakt) en daar ergens heen ga, laat ik altijd de hoedenplank eruit en laat ook het dashboard kastje openstaan als ik parkeer. Kunnen potentiële dieven zien dat er niks in de auto ligt...

Tot nu toe heeft het "geholpen" ....
 

Canon-Eye

Forumguru
Maar als er helemaal niets te zien is, zal men dat "verdacht" vinden.
Vroeger misschien. Tegenwoordig is dat "maffiapakket" al redelijk algemeen, dus de eerste keus zal toch vallen op auto's waar duidelijk wat te halen is. Ook dieven zijn liever lui dan moe...
 
Bovenaan Onderaan