Skoda Octavia II

AirMats

Nieuw lid
Beste forumleden,

Mijn naam is AirMats en ben sinds eind juni van dit jaar in het bezit van een Skoda Octavia II uit 2009. Het is de Elegance uitgave met een 1.4 TSI motor gekoppeld aan een DSG7-versnellingsbak. Ik heb deze wagen particulier kunnen kopen voor een prikje. Maar het was te mooi om waar te zijn want een aantal maanden later stond ik in panne in Duitsland met een kapotte Mechatronic, kostprijs € 1500. Nu heb ik mij ingeschreven op dit forum om eens te polsen naar jullie mening over hoe ik dit kan terugvorderen. Ik start hierover wel een nieuwe topic.

Verder hoop ik hier veel te leren over Skoda en alle mogelijkheden van de wagen.

Groeten,

AirMats
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum Mats. :bloemen:Heb je verhaal gelezen maar heb helaas geen antwoord voor je. Ieder geval succes met je pogingen en je Octavia.
 

Chrisiewizzie

Forumguru
Welkom hier, balen van de panne! Heb je een aankoopkeuring laten doen? Was het een gebrek dat de parriculier had kunnen of moeten weten?
 

Blackokkie2

Forumguru
Bovendien, na een aantal maanden? De verkoper zal dan aanvoeren dat het in die aantal maanden misgegaan is en jij kunt waarschijnlijk niet bewijzen dat het gebrek er al was. Zeker niet omdat de verkoper particulier is en dus geen verstand van de techniek hoeft te hebben/niet kon weten dat er iets mis was.

Verder, van harte welkom hier uiteraard.
 
Bovenaan Onderaan