Skoda Octavia Combi RS iV van GeertRS

Vanmorgen een merkwaardige storing van het centrale systeem: alles Engelstalig, favo radiozenders gewist en navigatie op 'dag' stand.
Verder niets veranderd in de instellingen, rara hoe kan dit nou weer :rolleyes:
 

Berghuis

Donateur
Vanmorgen een merkwaardige storing van het centrale systeem: alles Engelstalig, favo radiozenders gewist en navigatie op 'dag' stand.
Verder niets veranderd in de instellingen, rara hoe kan dit nou weer :rolleyes:
Heb je dit nog wel eens vaker gehad? Sinds de 1941 update heb ik dit een keer of 5 gehad.
 
Ja nou en of, ik hou een log bij inmiddels. Na m'n bericht nog drie keer zelfde gehad, buitengewoon irritant.

Vanmorgen weer een nieuwe storingvariant: geen navigatie meer op scherm achter het stuur en op hud.
Kan niet echt zeggen dat ik er een solide gevoel van betrouwbaarheid aan over hou, systeem geeft me iets teveel storingen. Na 7 jaar franse auto's dacht ik wel wat gewend te zijn, maar die systemen waren stukken betrouwbaarder :rolleyes:
 

Berghuis

Donateur
Ik heb echt alleen die welkoms wizard dit zo nu en dan op popt. Onlangs op een specifieke plek wat errors en 2 dagen later op exact dezelfde plek weer. Heb alle errors verwijderd met OBDeleven en sindsdien eigenlijk geen foutmeldingen meer gezien.
 
Bovenaan Onderaan