Skoda octavia combi 1 - l&k dakraam lek

arievh

Actief lid
Zit het probleem niet in het rubber op het vaste deel van het dak (dus rondom het eigenlijke raam)? Je hebt er nu flink de balen van, maar als is opgelost denk ik dat je weer snel gaat genieten.
Ja dat denk ik wel ja. Maar ik weet niet waar je dat kunt kopen en hoe dat gedemonteerd en gemonteerd moet worden.

Idd de balen, eerst de koeling die maar bleef lekken. Blijkt dat de kachelradiator kapot is. Dat heb ik omzeild, maar dan heb ik geen verwarming, wat ik nog ga proberen op te lossen met een losse universele kachelradiator die ik dan op één of acte manier moet koppelen met het paneel.
Verder is het zonde want de motor is nog perfect, de waarde van de auto is vrijwel nihil en dat is zonde.
 

Cordoba

Forumguru
Je kunt het proberen bij sloperijen, als je op de site schadeautos.nl kijkt, en het gedeelte demontageauto's kiest, kun je bij heel veel sloperijen zoeken of daar een auto van hetzelfde type staat, met wat geluk kun je op de foto's zien of er een dakraam in zit, en als dat zo is maar contact opnemen met de betreffende sloperij.
 

turboturbo

Forumguru
Nieuw afdichtingsrubber(s) zou wellicht via de dealer nog aan te schaffen zijn….?

Zonder kachel rijden is zeer gevaarlijk, je hebt dan steeds last van beslagen ruiten. Om dat op de lossen moet je dan de airco aan doen en die doet het niet meer als het echt koud wordt….
(heb er ervaring mee, heb ook een paar weken rond gereden met lekke kachel radiator)
 
Bovenaan Onderaan