Skoda Octavia Combi 1.4 tsi besteld

Hallo allemaal. Zal mij even kort voorstellen.
Ik ben Jerommeke en ik woon in de Provincie Groningen.
Na 3x een VW Golf, Caddy, Opel Astra, Peugeot 307 SW en een Volkswagen Touran 2.0 tdi Highline te hebben gehad nu dan een Skoda Octavia Combi besteld.
Het gaat om de Elegance Businessline 1.4 Tsi handgeschakeld. Met als opties Sunset en het connect pakket.
Auto uitgezocht ivm lage bijtelling en jong gezin. Wilde in eerste instantie een Superb Combi alleen viel deze niet binnen het Leasebedrag.
Ben benieuwd hoe de auto bevalt. Heb proef gereden in een dieselvariant (1.6 tdi) Verwachte levertijd eind februari 2011.
De touran is nu te koop trouwens :grin: of moet ik hiervoor op een ander forum zijn... :winkie:
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Je kan in het te koop topic een advertentie aanmaken voor je Touran.
 
De touran gisteren ingeruild voor een nieuwe Peugeot 107 black & silver edition. Mooi autootje voor de vrouw ;)
 
Als een van de eerste reacties in 2012. Gefeliciteerd met je keuze. Mooie ruime auto en ook fantastische motor.
 

redfoxert

Senior Member
Hoi!

Mooie auto, ik heb precies dezelfde op het oog na 4 jaar een 1.9 TDI Business Edition gereden te hebben :) Wanneer heb je precies besteld? Wil namelijk voor 1 juli uiterlijk dat ding op kenteken hebben staan ivm de aangepaste bijtellingen vanaf die datum.
 
donderdag 22 december 2011 besteld.
verwachte leverdatum half februari 2012.
tussen 8-10 week dus. volgens de dealer
moet ook, want een week later ga ik op wintersport. dus dan wil ik hem graag mee :cool:
 
hij is binnen!
wachten duurt altijd lang, maar dit is toch nog erg snel gegaan.
as zaterdag kan ik hem ophalen. Paar kiekjes geschoten met m'n telefoon.
IMG_0018.jpg IMG_0019.jpg IMG_0022.jpg IMG_0024.jpg
 
200 km op de teller ;) Wauw, wat een mooie auto. en wat rijd het fijn zeg. superstil en erg pittig. Reed altijd vw Touran met 140 pk. maar ik merk amper verschil. uiteraard kan ik hem nog niet echt doortrekken maar je voelt dat de auto erg krachtig is. Volgende week een ritje van 2200 km. dus dan is ie direct ingereden.
tot nu toe erg blij mee. Ben vooral blij met de meedraaiende Xenonverlichting.
 
Bovenaan Onderaan