Skoda meetings ?

ddj

Lid
In afwachting van de Skoda vroeg ik mij een ding af worden er veel meetings georganiseerd in Nederland of is er een club die dat doet ?

Coled

Senior Member
Ik heb vorig jaar geprobeerd een paar liefhebbers bij elkaar te krijgen. Meestal zeggen dat ze het leuk vinden en dat ze komen maar puntje bij paaltje laten de meeste het afweten. Er is wel een Skoda Club Nederland op facebook die elk jaar een rit organiseert.

Berghuis

Donateur
Elke eerste zondag van September is Dutch Wörthersee op de brouwersdam (Zeeland).
Misschien dat sommige daar aanwezig zijn? Is niet specifiek een Skoda meeting, maar wel alleen VAG.

Los daarvan lijkt het mij ook leuk om eens een Skodaforum meeting mee te maken. Sowieso handig het een beetje centraal Nederland te houden? Bijv. hier?

Arjan1985

Forumguru
Ik kan helaas die eerste zondag van september niet. (Jaarlijks werk gebeuren in Lelystad) maar wel gaaf zo’n. VAG evenement.

Skoda forum meeting is het gaafst natuurlijk.
vet van te voren plannen dan zouden de meesten hopelijk kunnen. Of zo’n datum enquete topic?

Nieuwjaarsdag is iedereen vrij :ROFLMAO:

Sjoerdb

Forumguru
Maar als iemand een goed idee heeft om weer eens een meeting te organiseren?
Ik ben wel in voor een dagje Live-Meet&Greet!
Misschien komt “Mr. plaatsvervangende schaamte” dan ook wel met z’n donkerrode O3?
Zeker jaloers dat ik door Autoweek in een mooi artikel wordt aangeprezen, als bestuurder van een donkerrode Octavia Greenline Businessline met een sportieve set wielen

Arjan1985

Forumguru
Zou je het artikel willen delen evt in je mijn auto topic, dat is toch hartstikke leuk dat een lid van het Skoda forum in de autoweek staat:thumbsup:
zou je ook komen naar de meeting? Zou toch fantastisch zijn. Althans dat vind ik wel.

Bovenaan Onderaan