Skoda logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

RSlogo

Actief lid
Ik wil mijn Skoda logo vervangen! Wie heeft er een alternatief? /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

Bijlagen

  • 28600-Fabia-GSM.jpg
    28600-Fabia-GSM.jpg
    2,9 KB · Weergaven: 59

RSlogo

Actief lid
Ik wil graag voor en achter het Skoda logo vervangen. Het groen pas niet bij het zwart !!!!
 

Fabia

† In Memoriam
Maar het hoort toch gewoon bij de Skoda. Ik vind juist erg leuk om met het logo rond te rijden en iedereen te laten zien dat ik in een Skoda rij!!!!!!!!
 

RSlogo

Actief lid
Het logo is ook oké, alleen het groen wil ik weg hebben. Zilver of zwart, dus grijstinten vind ik mooi bij het zwart passen. Trouwens niets over Skoda, het was zelfs mijn eerste wagen die menig GTI-je en BMW-je achter gelaten heeft.
 

richyk

Actief lid
46401_640.jpg


10001_640.jpg
 

RSlogo

Actief lid
Trouwens waar kun je deze racevlag logo's kopen ??? Een ander gril is natuurlijk ook super. Bedankt voor de info.

PS. het was een 120 met een RS blok en de bijbehorende zaken. Je moet niet remmmen en natuurlijk géén wedstrijd op de autoweg doen. Lekker door het Limburgseland, daar komt het op de bestuurder aan en niet aalee op de PK's.
 

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: RSlogo</font><hr />

Trouwens waar kun je deze racevlag logo's kopen ??? Een ander gril is natuurlijk ook super. Bedankt voor de info.


[/ QUOTE ]

Kijk eens op milotec.de, dan vind je als je de moeite neemt het volgende:
Niederlande
CARFORMULA B.V.
Langweide 1
NL-6191 ES BEEK
Tel. +Länderkennung (0) 46 - 4 37 77 69
Fax +Länderkennung (0) 46 - 4 28 03 50
eMail: j.notermans@carformula.com
Internet: www.carformula.com
 

LenK

Forumguru
Beginnen de Fabia rijders nu ook al te miepen over het logo.
Ja de meeste logo's zijn alleen in metaal, maar BMW heeft er ook kleur in zitten. Zou je daar ook tegen zijn.
Groen hoort bij Skoda . (punt)
En groen en zwart combineren uitstekend, dus dat is geen argument.
 
Ik ben het er ook helemaal mee eens dat het Skoda logo bij de auto hoort, ongeacht wat de kleur van je auto is!

Wil je geen (origineel) Skoda logo? Koop dan een ander merk!!!
 

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabia_vincent</font><hr />

Ik ben het er ook helemaal mee eens dat het Skoda logo bij de auto hoort, ongeacht wat de kleur van je auto is!

Wil je geen (origineel) Skoda logo? Koop dan een ander merk!!!

[/ QUOTE ]

Volledig mee eens, waarom wel een Skoda kopen en dan het logo verwijderen. Vind dat inconsequent.
 

Hetzer

Forumguru
ik heb trouwens ook nooit iemand dit embleem zien veranderen omdat het niet bij de kleur van de auto stond /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Bijlagen

  • 28672-Porsche_logo_resize.jpg
    28672-Porsche_logo_resize.jpg
    56 KB · Weergaven: 24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan