Skoda Karoq club nederland op Facebook

Evds

Lid
✨ Sluit je aan bij de ŠKODA KAROQ CLUB NEDERLAND! ✨

Ben jij trots eigenaar van een Škoda Karoq?

Word lid van de snelgroeiende community waar Karoq-rijders elkaar vinden, tips delen, elkaar helpen en vooral genieten van dezelfde passie: de Škoda Karoq.

Mod edit: Link en uitvoerige reclame verwijderd, dit is niet echt de bedoeling van dit forum.

Laatst bewerkt door een moderator:

Arjan1985

Forumguru
@Evds Heel leuk inititief. Ik heb helaas geen karoq. Ik ben benieuwd naar de meetings en ritten. Altijd mooi als je een soort community of tribe kan creëren. Saamhorigheid moedig ik aan.

Kleine site note met mijn Facebook forum ervaring:

Ik ben lid van Facebook forum Zweden.
Je mist dan gewoon het oude Zweden forum van vroeger die hetzelfde platform had als dit Skoda forum. Een Facebook forum is totaal onoverzichtelijk heb ik gemerkt als bezoeker van dat Zweden forum. Geen zoek functie. Lastig bij te houden als er vervelende berichten geplaatst worden en lastig bij te houden voor bezoekers ivm dubbele vragen. Zoiets als Excel nabootsen in Paint.

Dit huidige Skoda platform bied denk ik alles wat je nodig hebt. Of mis je juist iets of is het een aanvulling?

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Dat was ik nog even vergeten, maar goed dat kan nog komen natuurlijk...
Soms weet je niet hoe het leven loopt....

Canon-Eye

Forumguru
Ook al zou mijn volgende auto mogelijk een Karoq kunnen zijn, dan nog zie ik niet hoe zo'n Facebookclub iets zinvols zou kunnen toevoegen aan wat hier al in ruime mate en goed gestructureerd voorhanden is.
En dat staat los van het feit dat ik onder geen enkele voorwaarde op Facebook (of X, of Instagram, of wat er verder nog aan zulk soort platforms is of komt) wil zitten.

Evds

Lid
Puur voor de gezelligheid sommige mensen kunnen dat wél gebruiken, je hoeft ook geen lid te worden. Ieder zijn eigen keuze.

Evds

Lid
..Heel leuk inititief. Ik heb helaas geen karoq. Ik ben benieuwd naar de meetings en ritten. Altijd mooi als je een soort community of tribe kan creëren. Saamhorigheid moedig ik aan.......
Dit huidige Skoda platform bied denk ik alles wat je nodig hebt. Of mis je juist iets of is het een aanvulling?
Dankjewel!
Nee hoor ik mis niks hier. Maar vind het gewoon leuk en gezellig om zo’n groep te maken :)

Bovenaan Onderaan