Skoda Karoq 1.5 TSI ACT Style Business

kleine heino

Senior Member
Beste forumleden,

Graag wil ik wat vragen. Wij hebben de intentie om een Skoda Karoq aan te schaffen. Het is een auto van oktober 2018. Nu staat er in de advertentie dat dit een 1.5 TSI ACT Style Business is. Ik heb de prijslijst doorgenomen en vraag me af of dit correct is. Zo zou de Style Business een achteruitrijcamera moeten hebben maar dat zit er niet op. Ik heb geprobeerd op internet de uitvoering te vinden adhv het kenteken en VIN nummer maar daar vind ik dat niet.

Weet iemand wellicht hoe ik aan de (juiste) informatie kan komen welke uitvoering het is?

BVD
Heino

LdN

Forumguru
Ik heb tot voor kort een Een 1.5 TSI ACT Style Business als leasewagen gereden (Bouwjaar Februari 2019) en die heeft inderdaad de columbus navigatie met achteruitrij camera.
De gewone style heeft een Bolero radio zonder navi. De ambition business heeft de Amundsen navi zonder achteruitrij camera.
Het is dus of geen NL auto, uitvoeringen in een ander land kunnen anders zijn, of het is geen style business.
Mocht je interesse hebben mijn Karoq staat te koop bij van Mossel in Tilburg
Zie de onderstaande prijslijst uit die tijd

Bijlagen

• SKO1501-01 Prijslijst KAROQ Business 290x160 CR1 v8.pdf
    1,4 MB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Is het wel een NL-wagen, of is het een import?

Sommige garages “gokken” ook maar wat en geven de uitrusting een naam, waarvan zij denken dat dit in de buurt komt…

kleine heino

Senior Member
Ik heb tot voor kort een Een 1.5 TSI ACT Style Business als leasewagen gereden (Bouwjaar Februari 2019) en die heeft inderdaad de columbus navigatie met achteruitrij camera.
...
Mocht je interesse hebben mijn Karoq staat te koop bij van Mossel in Tilburg
Zie de onderstaande prijslijst uit die tijd
Dankjewel voor je bericht. Kan je wellicht een linkje sturen waar jouw oude auto te koop staat?

Pim Smit

Senior Member
@hemi24
Dat kan dus verschillen.
Toen ik de Ambition business bestelde liet ik daar ook een panoramadak en achteruitrij camera bij aanbrengen. Ik had ook de keus voor een Amundsen of Columbus met of zonder DAB+.
Dus als je zo’n model tegenkomt is dat geen aanduiding voor het standaardmodel.
Of zie ik het nou verkeerd.

kleine heino

Senior Member
Bedankt voor alle reacties. Ondertussen hebben we nog geen Skoda gekocht. De interesse is er nog steeds, we zijn nu aan het kijken voor een Karoq Businnes Sportline.

SJKaROK

Nieuw lid
Bedankt voor alle reacties. Ondertussen hebben we nog geen Skoda gekocht. De interesse is er nog steeds, we zijn nu aan het kijken voor een Karoq Businnes Sportline.

Heb in een sportline gereden, ansich een prima wagen. Echter waren de sportstoelen voor mij (1.93m en sportief gebouwd) niet comfortabel. de hoofdsteunen waren in de sportstoelen niet te verstellen.

Bovenaan Onderaan