Skoda in bestelling

Berrychello

Forumguru
Ik heb mij hier jaren terug al eens aangemeld, toen waarschijnlijk op zoek naar info betreffende de Octavia 2. Toen, in mei 2015, heb ik een tweedehands Fiat Punto Evo 1.3 mjet gekocht, welke ik in november 2017 heb ingeruild. Inmiddels rij ik al zo'n 2 jaar in een heel fijne Ford Focus wagon.

Nu toch weer even actief worden hier, want wij hebben vandaag de aanvraag gedaan voor een eCitigo in de private lease. Niet in de laatste plaats omdat ik bij de betreffende leasemaatschappij werk en het tarief dan nog ietsjes leuker is ;)
Ik heb al met diverse EV's gereden en zeker zo'n A-segmenter is echt leuk als EV! En dan met een WLTP range van 260km, ideaal!
Het gaat een eCitigo Style worden, met comfortpakket en een verwarmbare voorruit. De kleur; kiwi green!
Pittig kleurtje, op 't werk staat een 'gewone' Citigo in die kleur op de parkeerplaats. Alternatief zou zijn: wit, maarja, dat is zo gewoontjes.

edit: laat ik eens wat foto's toevoegen.

Zoals gezegd staat er naast de Alto van mijn vrouw een Focus voor de deur. Uiteraard een beetje aangepast naar mijn smaak:


Daarnaast heb ik al ruim 10 jaar deze Kever in bezit:
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Welkom Berry,

Veel plezier hier op het forum en straks met je eCitiGo.
Nice ride die kever, zie er op foto strak uit, netjes!

Johan
 

Berrychello

Forumguru
Dank allen voor het warme welkom. Zie net dat ik m'n profiel al in 2015 had aangemaakt, dat is wel even terug zeg!
 

Berrychello

Forumguru
De eCitigo staat inmiddels voor de deur. Wat een fijn autootje!
Hier naast z'n voorganger:


En ondanks dat het een leaser is toch een upgrade doorgevoerd, namelijk het bekleden van de kofferbak:

Biedt net wat meer bescherming en bij een groene valt wel erg op hoeveel onbekleed plaatwerk er in de kofferbak zit.
Zo was het namelijk:
 

Berrychello

Forumguru
Inmiddels twee jaar en 20dkm verder met de Citigo. Bevalt uitstekend. Hij heeft net zijn eerste beurtje gehad. Voor de winter heb ik nu winterbanden op stalen velgen, had ze er net af maar donderdag er op verzoek van mijn vrouw weer gewisseld. Vanwege haar werk in de zorg moest ze namelijk vrijdagochtend om 6.30u de weg op en het was best wit.

Ook ik rij nu VAG: de Focus is helaas total loss gegaan, dus ik moest snel op zoek naar wat anders. Ik wil geen twee keer dezelfde auto (genoeg ander leuks om te proberen, ook al beviel de Focus uitstekend). Ik keek daarom naar de Leon en de Golf. De Octavia heb ik niet echt wat mee: jaartje terug in een groene RS combi gereden, maar ik had er geen klik mee.
Het is een Golf 7 Variant 1.4 TSI geworden, in een lekker kleurtje:


Doet het goed op de oprit met de Citigo:



Overigens vandaag met m'n neef en z'n vriendin op autojacht geweest. Met een tweede kind is de Ibiza ST echt te klein. Het gaat waarschijnlijk een Octavia 1.0 TSI worden, van een jaartje of 4 a 5 oud.
 

hemi24

Forumguru
Leuke Golf; kleur zie je ook niet zo vaak, maar je moet er ook van (blijven) houden, denk ik.
Moet je ook geen schade mee krijgen, rotkleur om te spuiten!
 
Bovenaan Onderaan